ada kek

19 Ağustos 2014 Salı

Harikalar Mutfağı'ndan Gelen Ödül

     Harikalar Mutfağı Ramazan Şefini arıyordu. Hele arayan kendisine hayran olduğum Şef Serkan Bozkurt olunca, sponsorumuzda  cookplus  olunca hiç tereddüt etmeden  yarışmaya katılmaya karar verdim. 
     Harikalar Mutfağı önce bize gerçekten harika bir blog oluşturdu.Yemek tariflerimizi göndermek o kadar kolay oldu ki , her gün yeni bir tarif ekleme isteği oluşturdu bende. Sonunda kısa sürede 22  yemek tarifim Harikalar Mutfağındaki bloğumda yayınlandı. Kendi özel blogumda bile pek çok sıkıntı yaşamış biri olarak(ve hala yaşıyorum) bu kolaylık benim çok hoşuma gitti. Harikalar Mutfağına üye olduğunuzda sizde çok memnun kalacaksınız eminim
     Patatesli ve Peynirli Tuzlu Kek tarifimle 3. olduğumu face sayfasını açtığımda gördüm. Çok sevindim tabi ki önce yanımda olan ailemle sonra arkadaşlarımla paylaştım sevincimi. Herkes ödülün ne olduğunu sorarken ben bilmediğimi söyledim. Gerçekten bilmiyordum. Çünkü benim için önemli olan ödül değildi. Yaptıklarınızın Değerli  Şef Serkan Bozkurt  başkanlığında değerlendirilip, onaylanıp beğenilmesi. Gerçekten çok önemli, güzel ve gurur verici bir olay.  Gülten Özdemir Kurtoğlu ve Pınar Topuk arkadaşlarımı  da tebrik ediyorum..
     Harikalar Mutfağına gelin derece alamasanız bile, ödül büyük çünkü harika bir mutfağın içerisine giriyorsunuz. Harika bir blogunuz oluyor.Sanırım ileriki zamanlarda biraraya gelebileceğimiz organizasyonlar olacaktır.
     Şimdi yeni bir yarışmamız başlıyor Harikalar Mutfağı Yöresel Yemekler Yarışması Yöresel Lezzetlerin Şefi olmak istemez misiniz? Hepinizi bekliyoruz.
   Bu arada  cookplus 3lü seramik tencere seti kazandım. Yakında Birgülün lezzetlerinde olacak ve harikalar mutfağına lezzetli yemekler kazandıracak.
      Harikalar Mutfağına teşekkürler ediyorum.

2 yorum:

  1. Canım çok teşekkur ederım bende seni gönülden kutlarım sevgilerımle

    YanıtlaSil
  2. Pınar Hanım
    Teşekkürler.Sevgiler.

    YanıtlaSil