ada kek

4 Aralık 2014 Perşembe

Melissima Ziyareti

     Bu gün Fidan Başaran Hanım ın Kemik Arkadaşım yararına düzenlemiş  olduğu  blogger toplantısında tüm katılımcılara sunduğu cilt bakımı için Bağdat Caddesi'nde bulunan melissima ya gittim. 2 ortak arkadaşın işlettiği bu güzellik merkezinde çok hoş karşılandım. 
     Elif Hanım ve Elmas Hanımın hem iyi bir arkadaş, hemde iyi bir ortak olduğu  iş yerindeki uyumdan hemen anlaşılıyor. 
     Elmas Hanım o güzel enerjisiyle bayanların bakımları ile ilgili çok yararlı bilgiler verdi. Kullandıkları ürünleri tanıttı. 
     Susuz manikür Mine Hanımın uzmanlık alanında. Büyük bir konforla yapılan manikür aynı anda kahve keyfi yapmama engel olmadı. Yumuşacık ellere sahip oldum.


 
     Şebnem Hanım ise cilt bakımım ile ilgilendi. Temizlik, siyah nokta,maske,masaj,nemlendirici derken zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.      Şebnem  Hanım ın  yumuşacık masajı sayesinde gergin kaslardan eser kalmadı.
     Melissima ya geldiginiz zaman öncesi ve sonrası arasında büyük değişim göreceğinize eminim.
     Teşekkürler  Fidan Başaran,  teşekkürler melissima.

2 yorum:

  1. çok sevindim memnun kalmana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fidan Hanım teşekkürler. Henüz diğerlerinden dönüş olmadı. Mutlaka haberdar ederim. Sevgiler

      Sil