ada kek

22 Ocak 2015 Perşembe

Ariste Peynir Dükkanı

     Yarışma sonucu kazandığım 2015 in ilk ödül ve hediyesi, çok şık bir paketle Ariste Peynir Dükkanı ndan gelen nefis peynirler oldu. 

     Peynirlerin tamamını tatmadan yazmak istemedim.  Ariste peynirlerini tatmaya önce, Ezine Keçi, Ezine Koyun ve Ezine İnek  peynirlerinden başladık lezzetleri muhteşemdi.  Öğrendim ki süt ustaları mandıralarda babalarından öğrendikleri geleneksel yöntemlerle sütlerini işleyip peynire  dönüştürüyorlarmış. 

     Ariste Peynir Dükkanı nın tüm peynirleri ayrı bir lezzet kutusunda.  Çok özenle hazırlanmış ahşap muhafaza kaplarında ayrı ayrı sunuluyor. Kaz Dağları'nın eteklerinden gelen bu lezzeti sevdiklerinize şık bir hediye olarak götürmeniz de mümkün.
Hiç sosyal medya da Ariste nin sunumlarını gördünüz mü bilmiyorum. En azından instagramda görsellerine bakın derim. Ariste ye benim hayranlığım orada başladı.
 

     Ariste Peynir Dükkanı nın o kadar çok çeşiti var ki hepsini saymam mümkün değil.  Badem ve Fesleğen li Misket Tulum peynirleri, Taze kaşarı, Anadolu Eski Kaşarı, İzmir Tulum peyniri, Erzincan Tulum peyniri, Dil Peyniri, Çeçil, Mihaliç ve  Örgü,  peynirleri hepsi  ayrı birer lezzet şöleni diyebilirim.  

Ariste Peynir Dükkanı nın daha tatmadığım o kadar çok leziz peynirleri var ki.
 Örneğin İsli Çerkez Peyniri, Sepet Peyniri, Çeşnili Erzincan Tulumu, nefis beyaz peynirler daha neler neler .
Bu peynirleri tatdığım zaman sizlerle paylaşacağım,  ama şundan eminim  Ariste yaparsa mükemmelini  yapar diyorum.
Hollanda gezisinde birçok peyniri tatma şansına sahip oldum.   Ariste nin bir Ariste Premium Serisi var ki en özel peynir lezzetlerini barındırıyor.  Rahiyasını ve lezzetini,  bırakın Hollanda yı hiç bir yerde bulmanız mümkün değil diyorum.
 Unutmadan o kadar ince ve zarif düşünceli bir çalışma ekibine sahipler ki peynirlerimi zarifçe kesmem ve sunmam için peynir bıçağımı da göndermişler .

  Ariste nin sızma zeytinyağını daha evvel hiç denememişim.  Salatama  harika lezzetler katıyor. Ayrıca kekik ve pul biber ile beraber kahvaltı sofralarımızda da yer alıyor. 
Sonuç olarak bu güzel lezzetlerden tatmak isterseniz Ariste nin  internet sitesinden alışveriş yapabilirsiniz. Kapınıza kadar güvenle kısa sürede istekleriniz geliyor. Beykoz da harika bir dükkanda, seçkin marketlerde Ariste yi bulmanız mümkün. 
Ariste Peynir Dükkanına, güzel hediyeleri ve bu güzel lezzetlerle tanıştırdığı  için teşekkür ediyorum.
Sevgiler 


44 yorum:

  1. Can benim öncelikle yarışmadaki başarıdan dolayı seni tebrik ederim...
    Böyle nefis lezzetli peynirler böyle şık sunumla ve senin tatli dilli anlatıminla bu kadar güzel bağdaşır.
    Ezine peynir benim tek takıntım, beni yakından takip edenler ve çevremdeki hemen herkes bilir annemin bize yedirdigi yegâne lezzetlerden biri ve damağımıza, dile pelesenk olan sözler misali tadı yer etmiş ve başka hangi beyaz peyniri yesem de Ezine peynir yemedim de kendimi mutsuz hisseder ve damağına ihanet etmiş gibi olurum adeta çünkü peynir kahvaltılarımızın baş tacı...
    Afiyetler olsun tatlım en kısa zamanda Aristo peynir ' ın de tadına bakacağım umarım her zaman aradığım ve hissettiğim lezzettedir sen beğendiğine göre mutlak güzeldir.
    Sevgilerimi bıraktım ,sımsıkı ayrılarak benim güzel arkadaşım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle güzel yorumun için teşekkür ederim Emelciğim. Sende benim gibi peynir sevenlerdensin sanırım. Ezine peyniri benimde favorim. Gerçekten güzel ,lezzetlerle dolu bir düşüncem var umarım beraber de tatma şansımız olur Ariste yi.
      Bende sevgilerimi gönderiyorum. Sen güzel bir insansın.

      Sil
  2. marka olarak duymamıştım ama hepsi çok şık paketlenmişler, afiyetler olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mehtap özellikle instagram dan Ariste peynir dükkanı nı takip etmeni tavsiye ederim. Gerçekten kalite ye özen gösteriyorlar. Lezzetten de ödün vermiyorlar. Teşekkürler. Sevgiler

      Sil
  3. Sevgili Filiz Erkan filizceyemekler in o güzel yorumu için çok teşekkür ediyorum. Filiz ciğim yanlışlıkla yorumunu sildim. Tekrar geri alamadım. Malesef telefonla yazarken böyle şanssızlık olabiliyor. Özür diliyor sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  4. afiyet şeker olsun ürünler gerçekten çok kaliteli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Funda Hanım. Kalitesinden ödün vermeyen ürünler gerçekten.

      Sil
  5. Ambalaj ve sunumunu cok begendim.. Peynir bicagina kadar dusunmus olmalarida bu konuda ne kadar ozenli olduklarinin gostergesi..Afiyet bal olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Filiz Hanım. Gerçekten çok ince zevk ve özenle hazırlanmış. Üzerinde düşünülmüş olması daha da değerli kılıyor ürünü.

      Sil
  6. Yarışmadaki başarınizdan dolayı tebrik ediyorum ariste marka peynirbizim buralarda (kocaeli)hiç gözüme çarpmadı ama o kadar hoş anlatmışsınızki görürsem mutlaka alacağım sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu Hanım Istanbulda da her yerde bulunmuyor. Ama internet sitesi aracılığıyla alışveriş yapabilirsiniz. Zaman zaman özel indirimli ürünler oluyor değerlendirin derim. Bende sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  7. Tebrik ederim ne güzel. Güzel günşerde kullanın...
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nilgün Hanım. Sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  8. Tebrik ederim.:) güle güle afiyetle yenilsin. Süper lezzetler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursevincelezzetler teşekkür ediyorum. Istanbul'a yine bekleriz.

      Sil
  9. Oyle guzel anlatmissiniz ki en kisa zamanda denenecek. Elinize saglik 😃 www.acemiden.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmenize sevindim. Gerçek duygularımı yansıttım inanın. Teşekkürler sevgiler.

      Sil
  10. Tebrikler canım,peynir olmadan bizde masaya oturulmaz üç öğün peynir koyuyorum eşim çok peynir düşkünü Ezine peyniri favorimiz Ariste peynirlerini Instagramda takipteyim çok güzel peynir çeşitleri var, sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  11. Sağol canım. Bende peynir siz hayat düşünemem. Bende Instagram da takipteyim. Eşine ve sana sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. peynir delisiyim bendeee :) tebrik ederim :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  13. Emine Hanım teşekkürler. Yaşasın peynir arkadaşlığı.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Peynir olmadan masaya oturmam .Tebrıkler.Markayı sızden duydum.Denemek ısterım bu anlatımdan sonra .Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende peynir siz hayat düşünemem. Ariste peynirleri gerçekten güzel. Deneyeceğinize sevindim. Memnun kalacaksınız. Kıbrıslı arkadaşım.

      Sil
  15. Tebrik ediyorum öncelikle ne güzel bir hediye olmuş peynir sever için.
    Bende not aldım denk gelirsem mutlaka deneyeceğim
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  16. Mtine Hanım çok teşekkürler. İnternette Aristenin sipariş sitesi mevcut bilginize.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam hemen bakıyorum sevgiler

      Sil
    2. Sevgiler Mine Hanım ayrıca cevabınıza Teşekkürler

      Sil
  17. Peynir çeşitlerinin hepsi ayrı güzel, ben de peynir sevenler grubundayım.Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel biz bayanların kalsiyum a ne kadar ihtiyacımız olduğu aşikar . Peynir önemli diyoruz. Sevgiler Kezban Hanım

      Sil
  18. Tebrikler,hepsi çok güzel,afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  19. tebrik ederim, bir peynir delisi olarak direkt ilgi alanıma giriyor, hemen merkayı detaylı inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  20. Sevinirim birbirimizden yenilikler markalar öğrenmek çok güzel. Sevgiler

    YanıtlaSil
  21. Bu markayı hiç duymamıştım. Görürsem ben de denemek isterim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ariste nin satış sitesi mevcut. Inceleyin bence. Sevgiler

      Sil
  22. Peynirin çeşitliliğine bayıldım...Sevgiler.,

    YanıtlaSil
  23. Selma hanım bu çeşitler inanın yarısı bile değil. Harika kahvaltılık lar var. Tavsiye ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  24. Peyniri çok severim.. Afiyetle tüketin.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  25. Teşekkürler Ayşegül hanım peyniri sevmeyen kalmasın. Sevmeyenler bir de Ariste yi tatsın diyoruz.

    YanıtlaSil
  26. Teşekkürler Ayşegül hanım peyniri sevmeyen kalmasın. Sevmeyenler bir de Ariste yi tatsın diyoruz.

    YanıtlaSil
  27. ben peynir delisiyim:)) öncelikle ödülleriniz için kutluyorum ve afiyet olsun diyorum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihan hanım teşekkür ederim. Bende sizin gibi peynir delisiyim. Tekrar teşekkür ediyor sevgilerimi sunuyorum.

      Sil
  28. Öncelikle tebrik ediyorum. Ariste peynirlerin tadına ben de bakmıştım. Kesme bıçaklarına bayıldım. Güle güle kullanın. Sevgiyle.... http://bizimmutfakdan.wordpress.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysel hanım ariste peynirleri nin tadını biliyorsanız benim lezzeti nden bahsetmem gereksiz. Kesme bıçağı gerçekten çok kullanışlı Peynirin ufalanmasına engel oluyor. Teşekkürler sevgiler

      Sil