ada kek

26 Ocak 2015 Pazartesi

Cookplus ile Harikalar Mutfağı


     Sevgili Ayşenur Kıvılcım Ocak ayı ilk haftasında Harikalar Mutfağı nda yazar blogger larla bir etkinlik düzenledi.
     Serkan Bozkurt ile Chef Table Mutfak Akademisi'nde güzel lezzetler eşliğinde Harikalar Mutfağının adına yakışır  bir şekilde harika bir gün geçirdik.

     Önce Harikalar Mutfağında yapılacak yenilikler hakkında harika görsel bir anlatımla yeni bilgiler edindik.
     Ön hazırlıklarımızı tamamladıktan sonra Sevgili şefimiz Serkan Bozkurt nefis lezzetlerle bizi tanıştırdı.

    Saçak peynirli balkabağı
çorbası yağmurlu hava sonrası içimizi ısıttı. 


     Baklava hamurun daki  tandır farklı bir lezzetti. 
     Tokat bez sucuklu,siyez bulguru ile yapılan İsli köfte şahsen bana yeni bir fikir verdi.
   
      Son olarak nefis bir tatlı ile Kahvelerimizi yudumlarken Karaca nın seninsofran la ilgili yaptığı tanıtım güzel bilgiler edinmemizi sağladı.  Özel günlerde hazırlayacağınız  sofralarla ilgili seninsofra ı tıklayarak     öğrenebilirsiniz.
     Işte bu ciciler de benim hediyelerim.  Cookplus a teşekkür ediyorum.Bambu saplı bıcağım,  baharat takımım, vok tavam hepsi çok kullanışlı.
     Kahve mi yudumlarken cooklife     dergimi okumakta bana ayrı bir keyif veriyor.  
     Sevgiler .

34 yorum:

  1. Çok değişik tatlar yapmışınız.Cicilerinizi de güle güle kullanın.Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozay hanım Teşekkürler. Kıbrıslı ları seviyoruz.

      Sil
  2. Harika bir ortam olmus orda olabilmeyi cok istedim malesef istanbuldan uzakta olmak herseyden mahrum birakiyor beni..sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili gültasarım istanbul dışında olduğunuzu bilmiyordum. Bende hem balıkesir de hem istanbul da yaşıyorum.
      Umarım beraber olduğumuz anlar olur. Harika bloglar yapıyorsunuz. Tebrikler

      Sil
  3. Güzel bir etkinlik olmuş.Nefis tarifler hazırlamışsınız.Elinize saglık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hünerli eller çok güzel bir siteniz var ilk kez gördüm. Harika.
      Güzel yorumunuz için teşekkürler.

      Sil
  4. Saçak peynirli balkabağı çorbasına bayıldım.
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sevdim. Nilgün Hanım arzu ederseniz tarifi gönderebilirim. Harikalar Mutfağında da nefis tarifler var.

      Sil
  5. Ellerinize sağlık ,güzel bir gün olmuş gibi. Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yabanmersini umarım başka etkinliklerde beraber oluruz.
      Sevgiler

      Sil
  6. Çok güzel şeyler çıkmış ortaya,hediyelerde çok cici,iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil Hanım teşekkürler. Gerçekten harika lezzetlerle dolu bir gündü.

      Sil
  7. Canım eminim çok güzel bir vakir geçirdiğinizden .Bende davetliydim ama o sıralar kara kış beter gelmişti.Hava şartlarından dolayı gelemedim.Adınıza sevindim adıma çok üzüldüm sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah bir sonraki etkinlikte beraber oluruz.
      Çok çalışkan bir mutfağınız var sanırım. Hamaratlığınıza bayıldım . Güloanne

      Sil
  8. Çok güzel bir etkinlikti, sizi tanıdığıma çok sevindim.Sevgiler...))

    YanıtlaSil
  9. Bende Kezban Hanım sizi tanıdığım sevindim.
    Güzellikler sizle olsun.

    YanıtlaSil
  10. Keyifli ve güzel cicilerle dolu bir etkinlik olmuş tatlım…
    Benim için en güzeliyse etkinlik sonrası buluşmada sımsıkı sarılmaktı…
    Sevgilerimi bıraktım bitanem…

    YanıtlaSil
  11. Senin pozitif enerjine hayranım. Emelciğim umarım daha sık beraber oluruz. Bende sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  12. Ne kadar güzel sunumlar ve lezzetler hazırlamışsınız,ellerinize sağlık...

    Sevgiler
    www.birdilimdus.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evren Hanım teşekkürler sunum gerçekten önemli değil mi.?
      Sevgiler

      Sil
  13. Ne güzel şeyler yapmışsınız böyle bizlerde sayenizde bunları görüp uygulamaya çalışıyoruz ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Fatma Hanım sizin çocuklara özeniniz de çok güzel.
      Sevgiler

      Sil
  14. saçak peynirli çorbaya bayıldım desem :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çorba nın tadı da nefis deneyin. Sevgilerimi sunarım.

      Sil
  15. HARIKA BIR DENEEYIM OLMUS HERSEY COK GUZEL GORUNUYOR :)
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine Hanım cookplus ı takipedebilirsiniz.
      Güzel fırsatlar sunuyor.
      Teşekkürler

      Sil
  16. Keyifli bir etkinlik olmus.. Orada sizlerle olmak isterdim

    YanıtlaSil
  17. Filiz Hanım inşallah bundan sonra beraber olacağımız etkinliklerimiz çok olur. Teşekkürler bana çok iyi geldiniz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  18. Çok keyifli bir gündü ayrıca sizleri tanıdığıma da çok sevindim sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürler Sibel Hanım bende sizleri tanımış olmaktan mutluyum.

    YanıtlaSil
  20. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş tam anneme göre bir etkinlik :) sevgilerimle blogkizsalseyler

    YanıtlaSil
  21. Teşekkürler sizinde yazılarınızı hem ben, hem de kızım okuyoruz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Yeni lezzetlere çok meraklıyım. İzmir'de beni de çağırsalar fena olmazdı. :) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  23. Neden olmasın. Safiye Hanım kimbilir diğer buluşmada tanışırız. Sevgiler

    YanıtlaSil