ada kek

30 Ocak 2015 Cuma

Tavsiye Evinde Çifte Kavrulmuş

     Merhabalar
     Bu gün Tavsiye Evine davetliydik. Yine masamız ince bir zevkle hazırlanmış bizi bekliyordu.
     Tefal  çok fonksiyonel bir ürünü olan  Tefaloptigrill i tanıtmak için oradaydı.
Özellikle kırmızı etin ustası diyebiliriz bu Grill e.
      Özel ayarlarıyla eti az pişmiş, orta pişmiş ve çok pişmiş şeklinde herkesin damak  zevkine göre pişiriyor.  Üstelik bu da yetmezmiş gibi bu pişme aşamalarında otamatik haber veriyor.
   
   Tefal in güzel yetkilileri bizi bilgilendirdi.



                                         
   
                                       Msa dan gelen
 Şeflerimiz ise          Pişirme  aşamaları
 hakkında güzel        bilgiler sundular.                            
      Bu güzel güne, bu güzel lezzetlerle katkıda bulunan taze direkt  tavsiye meleklerinden  tam not aldı.  
      Taze direkt online alışverişte daha 1 yıllık bir mazisi olan fakat sağlam adımlarla ilerleyen bir satış sitesi.
     Taze direkt sorumlusu Özge Nişancı bize tatdığımız o güzel etler hakkında ve diğer tüm ürünler hakkında güzel bilgiler verdi.
      Hatta ürünlerin yetiştiği büyük ve küçükbaş hayvanların beslendiği Bursa ve Balıkesir yolundaki
çiftlikleri anlattı. Belki bir tanıtım gezisi yapabileceklerinden bahsetti.
    Yemek bloggerları olarak memnuniyetle katılabileceğimizi belirttik.    
       Taze direkt ten etimizin ilk hali.  
     
      Az pişmiş, orta pişmiş ve çok pişmiş etlerimizin Tefaloptigrill sonrası halleri
    Çifte Kavrulmuş ,  tavsiye evinde bir ilk.  Iki firma birlikte ilk kez tavsiye evinde tavsiye melekleri ne tanıtım yaptılar. Bende bu  birlikte harekete çifte kavrulmuş  adını verdim.
     Oldukça da aktif ve yoğun bilgi alışverişi olan bir gün geçirdik. 
     Tabi ki günümüz  harika bir tatlı ile sona erecekti. Şahane bir kabak tatlısı, kaymak  ve ceviz.
     Bu hoş gün için tavsiye evi , Tefaloptigrill  ve Taze direkt e teşekkürler . 
     Yeni ve güzel etkinliklerde görüşmek üzere.


                               
 

40 yorum:

  1. İstanbul'da olmanın en iyi tarafı böyle etkinliklere gidebilmek sanırım. Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ama izmir de çok faal diye biliyorum. Tavsiye evi umarım yakında başka şehirlerde de olacaktır.
      Sevgiler

      Sil
  2. güzel bir etkinlik olmuş :) sevgiler blogkizsalseyler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Kırsal şeyler.
      Size de sevgiler.

      Sil
  3. Cok guzel gorunuyor hatika bir gun gecirmissiniz :)
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Emine Hanım gerçekten güzel bir gün ve güzel iki tanıtım dı. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir etkinlik olmuş. Tefal markası ürünlerini çok severek kullanıyorum ben ama bu ürünü denemedim.
    Tavsiye evini Ankara'ya da bekliyoruz :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tefal gerçekten güvenilir bir marka. Tefaloptigrill yeni bir ürün ilk kez denedik . Almayı düşünürseniz indirim kuponum var. yardımcı olabilirim.

      Sil
  6. Güzel bir gün, güzel bir etkinlik olmuş,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Kezban Hanım güzel bir gündü. tavsiye evi ile iletişime geçebilirsiniz.

      Sil
  7. Super bir etkinlik İstanbul da olmanız büyük bir sans...sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan Hanım inşallah ileride tavsiye evi her yerde olacak. Tavsiye Evine üye olup tavsiye meleklerinden olabilirsiniz.

      Sil
  8. Renn Hanım yine güzel bir etkinliğe imza atmış ve sende çok güzel ifade etmişsin…
    Tam anlamıyla çifte kavrulmuş olmuş…
    sevgilerimi bıraktım tatlım…
    Öpüyorum seni kocamannnnn…

    YanıtlaSil
  9. Emel ciğim çok güzel bir etkinlik oldu.
    Sen olsaydın çifte kavrulmuş çok daha güzel olurdu.
    Öpücüklerini aldım. Teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bir etkinlik olmuş aranızda olmayı isterdim.

    YanıtlaSil
  11. Fatma Hanım inşallah . Tanışmak çok hoş olur.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. etkinlikler gzel oluyor güzel vakitler ,hoş sohbetler bu ürünü kullanmadım sanırım güzel bir ürün.Antalya'yada yolu düşer inallah meleklerin sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda Hanım gerçekten güzel ürünler. Sizde Antalya dan melek olabilirsiniz. Tavsiye evi zamanla diğer illerimize de gelecektir.
      Sevgiler

      Sil
  13. Etkinliğiniz çok güzel olmuş gibi görünüyor. Devamını dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel bir etkinlik oldu.
      Sevgiler

      Sil
  14. Blogspotta yine bir problem var sanırım resimler görünmüyor bugün :(
    Ama eminim çok güzel vakit geçirmişsinizdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil Hanım aynen öyle. Güzel vakitler geçirdik. Yeni ürünler yeni arkadaşlar sizler gibi. Memnun oldum.
      Sevgilet

      Sil
  15. Ne güzel yorumlar hepsi...
    Çok teşekkürler herkese:)
    Başlığa batıldım Birgül'cüm:)

    YanıtlaSil
  16. Renan Hanım teşekkürler.
    Iki etkinlik olunca bundan sonra çifte kavrulmuş etkinliği miz var deriz.
    Güzel gün için tekrar Teşekkürler.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Ne güzel bir etkinlik olmuş Tavsiye evi İzmirede açılsa çok seviniriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah Ozay Hanım. Tavsiye meleği olabilirsiniz şimdiden. Siteye girip üye olun bence.
      Sevgiler

      Sil
  18. Birgül hanım'cığım Tefal ürünlerini çok severek ve güvenerek kullanıyorum ben de..Kullandığım hiç bir ürün beni yanıltmadı..Bu ürünü de merak ettim doğrusu..Etler harika görünüyor..Afiyetler olsun,sevgiler..

    YanıtlaSil
  19. Arzu Hanım sanırım Tefaloptigrill den almak lazım. Çok hamarat üstelik. Etkinlik günü hiç bekletmedi bizi çok çabuk pişiriyor.
    Teşekkürler sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Tefal eminim ki bu üründe de çok başarılıdır... Zaten fotoğraflar da öyle gösteriyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tefal in her ürünü güzel. Emin olun harika performans. Alınacak lar arasında ilk sırada.
      Sevgiler

      Sil
  21. Çok güzel bir etkinlik olmuş,sevgiler...

    YanıtlaSil
  22. Gül hanım herzaman ki gibi Renan Hanım tüm zerafetiyle eksiksiz organize etmiş. Güzel bir oldu tavsiye meleklerine.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  23. sanırım bir kez orada karşılaşmıştık:) Güzel bir etkinlik olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap hanım çok memnun oldum. Inşallah yine karşılaşırız.
      Teşekkürler

      Sil
  24. Birgül hanım, emeklerinize sağlık, Tavsiye Evi etkinliğiniz pek güzel olmuş..selam ve sevgiler..:)

    YanıtlaSil
  25. Teşekkür ederim. Dilek hanım güzel etkinlikti gerçekten. Sizi de bekleriz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  26. istanbulda olmanın avantajlarından biri böyle güzel etkinliklere katılabiliyorsun ne şanslısınız ne güzel görüntüler ve tefal ben actıfry kullanıyorum ve çok memnunum en sevdiğim markalardan biridir sevgiiler
    hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  27. Ne güzel bir etkinlik olmuş.. Keşke Ankara'da da olsa :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül hanım güzel bir etkinlikti. Inşallah Ankara için çok talebi var. Sevgiler

      Sil
    2. Ayşegül hanım güzel bir etkinlikti. Inşallah Ankara için çok talebi var. Sevgiler

      Sil