ada kek

27 Şubat 2015 Cuma

Ariste Peynirleri ile Kahvaltı Etkinliği

     Merhabalar

     Anadoluda peyniri ilk üreten kişinin adının ARİSTE olduğunu biliyor muydunuz?

    Bu gün 8 Blogger arkadaşla Ariste Peynir Dükkanı na kahvaltıya davetliydik. Ariste Peynirlerinden tatdınız mı bilmiyorum.? Ben peyniri ana besin maddemiz olarak kabul ediyor vee kalsiyum olmadan bir hayat olmayacağına göre, peynirsiz de bir hayat olmaz diye düşünüyorum.

    Sevgili Aslı Hanım la sabah 10.00 da Ariste Peynirleri Dükkanında buluşmak üzere anlaştık. Ben de 8 blogger arkadaşıma haber verdim. Beni 3kırmadan gelen Emel yılmaz Akan , Arzu Hangül , Tülin Kalkan , Bu arada isminin anlamını sormaya unuttuğum sevgili Çizel Pezük , Beyhan Kadayıfçı  taa Avrupa yakasından kalkıp Beykoz a geldiler.
     Sevgili Gülden Kurt Avrupa Yakasından gelmiş gibi uzun bir yolculuktan sonra bize katıldı. Bu arada kahvaltımız da iki Arzu vardı ama maalesef aralarına geçip dilek tutmak hiçbirimizin aklına gelmedi. Arzu Batur ve Ben Ariste Peynir Dükkanına ilk ulaşan kişilerdik.

     Aslı Hanımın güzel karşılamasının ardından kahvaltı soframıza oturduk.  Mis gibi çay eşiliğinde peynirlerimizi tatdık. Zeytin, bal, kaymak ,pastırma, jambon, salam,domates, biber ve olmazsa olmaz simitler eşliğinde hoş sohbet, sanki bir aile ortamında kahvaltımızı yaptık.    
     Kahvaltımızı yaparken sevgili Aslı Hanım aslında 35 yıldır çeşitli otellerde lokantalarda adını bilmeden tatdığımız ve 2,5 yıldır perakende olarak satılan peynirlerin oluşumu ve yöreleri hakkında bilgiler verdi. Peynirlerinin lezzet farkının, özenle hazırlanıp, dinlendirilmesinden kaynaklı olduğunu öğrendik.  

     Ariste Peynir dükkanı bidiğiniz dükkanlar gibi değil. Gördüğünüz zaman sahip olmak isteyeceğiniz bir dükkan . Şahsen bana öyle geldi. Zeytinyağ Şişelerinin Keçe ile giydirildiği Duvarlarında inek fiğürlü süslemelerin olduğu bir satış dükkanı gördünüz mü?  Bu arada bu elişlerini tasarlayan Nebahat Öngel Hanımı kutlamadan geçemeyeceğim.


 
      Masamızda da birbirinden güzel figürler bizi yanlız bırakmadılar. Masamıza renk ve neşe kattılar.

 
     Hatta kahvaltımızı bir ariste orkestrası eşliğinde yaptık. Böyle bir Müzik grubu görmediğinize eminim. Çocuklar da unutulmamış bir kuzucuklu tabure hazır bulunuyordu.  Zamanı yine duvarda aslı benekli saatimizden öğrendik.


     Şarküteri ürünlerinden her istediğinizi bulmanız mümkün. Hepsi tertemiz yöresinden ve özenli.   O kadar özenli ki onları tablo yapıp duvara asasım geldi. Çünkü hepsi tablo güzelliğindeydi.

 
     Ariste ürünlerini Makro Center , büyük Migros ve online olarak ariste internet sitesinden almanız mümkün. Arzu ederseniz Beykoz daki bu şirin satış yerinden de temin edebilirsiniz.

     Bir ayrıntı daha Cheese Cake Maria dan özel lezzet. İstek üzerine taa 25 km öteden getiriliyor. Gerçi Cheese Cake tatmadık ama lezzetinin şüphe götürmez olduğunu düşündüm. Dilim veya bütün şekilde alınması mümkün.
 
     Kahvaltının ardından kahvelerimizi içmeyi ihmal etmedik. Ayrıca Ariste yeni bir ürün çıkartmış. Amaç çocukların peyniri sevmesi... Taze kaşar peynirinden Horoz, Kelebek, Kirpi, Tavşan şeklinde Çubuklu Peynirler. Bu çubuklu peynirler normalde 4 adet açılır kapanır kapağı olan kabında satılıyor. Ancak tekli minik versiyonları tek tek vakumlanmış 1 tl gibi cüz-i bir miktara satılıyor. Amaç ne biliyor musunuz?  Bu peynirlerden elde edilen gelirlerin lösev e bağışlanması.
   
     Sonuç olarak Ariste Peynir Dükkanını  her tür işe attığı imzadan dolayı tebrik ediyor. böyle güzel bir etkinlikte bizlerle beraber oluğu  için teşekkür ediyorum.

     Hoş sohbetler ve ikramlarla bizi uğurlayan Aslı Hanıma ayrıca teşekkürler

   
   

48 yorum:

  1. çok güzel bir gündü lezzetli peynirler eşliğinde hoş ve samimi bir kahvaltı en kısa zamanda yine yapalım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülden ciğim daha güzelleri inşallah. Gerçekten samimiyet rahatlık çok güzeldi.
      Seninde enerjinin renk kattı. Teşekkürler

      Sil
  2. Dünyanın en güzel icadı bence peynir... Sadece kahvaltıda değil her öğünde, her çeşitini yiyebilirim. Afiyet olsun size de :) (www.madamrozika.com)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rozika tanıştığımıza sevindim. Peynir benim içinde vazgeçilmez.
      Teşekkürler sevgiler

      Sil
  3. Özellikle çocuklar için olan peynirler çok şirin...peynir yemeyen çocuklar için çok cazip...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Selma hanım çocuklara sevdirmek çok önemli.
      Sevgiler

      Sil
  4. Herşey çok güzel görünüyor burdan:)
    http://ciziyorumdikiyorum.blogspot.com.tr/2015/02/dresslinki-kesfedin-discover-dresslink.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herşey yakından da çok güzel Nilgün hanım. Sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  5. her şey çok güzeldi çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın bir şarkı aklıma geldi nedense.
      Ben teşekkür ederim. Güzellik kattınız.💕

      Sil
  6. Birgül'cüğüm çok keyif aldığım bir kahvaltıydı..Aslı hanımın ilgisi,ortamın sıcaklığı ve sempatikliği süperdi..Davet için de ayrıca teşekkür ediyorum çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu cuğum ben teşekkür ederim. Aslı Hanım gerçekten çok sıcak bir insan.
      Sevgilerimi gönderiyorum. Sizlerle olmak güzeldi.

      Sil
  7. Bende Kahvaltıda peynirsiz hahvaltı düşünemem.Güzel bir etkinlik olmuş. Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Güloanne Gülben Ergen hayatında hiç peynir yememiş nasıl olur hayret ediyorum. Bende peynirsiz hayat düşünemem.
    Sevgilerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
  9. Peynirsiz bir hayat düşünemiyorum. :) Harika bir etkinlik olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah hanım size katılmamak mümkün değil. Sevgiler

      Sil
  10. peynirsiz kahvaltı olmaz dostluklarınız daim olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum Funda Hanım özellikle dileğiniz için. Sevgiler

      Sil
  11. Peynir deyince orada bir durmalı peynirsiz hayatı düşünemiyorum.Her zaman güzel dostlarınız olsun ve çok güzel günler geçirmeniz dileğiyle sevgiler selamlar bırakıyorum :))

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel sözler. Bu güzel yorumunuz için çok teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Peynirsiz bir kahvaltı düşünemiyorum...Harika bir etkinlik olmuş :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sosyal medya cafe.
      Sevgiler

      Sil
  14. Aynı güzel dilekler benden de gelsin Birgül ablacım, çok keyif aldığım bir gündü, sizlerle birlikte olmak da çok güzeldi, tekrar görüşmek üzere ve en kısa zamanda tekrarını yapalım bu kahvaltının ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyhan tatlı kız diyorum. Enerjin süper canım.
      Teşekkürler sevgiler

      Sil
  15. Peynir vazgeçilmezim. Yediğim zaman gerçekten mutlu oluyorum.

    www.ilkeee.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin gibiyim. Yabanmersini.
      Sevgiler

      Sil
  16. Lösev ve miniklerin peyniri sevmesi için yaptıkları uygulama hoşuma gitti. Başarılarının devamını diliyorum. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten LÖSEV ve minikler için olan uygulama harika umarım artarak devam eder. Sevgiler

      Sil
  17. sabah ilk işim makro ve migrosa gidip çubuklu peynirleri aramak :)))(umarım bulurum) süper bir iş yapıyorlar . anneanne olarak çocuk dendimi akan sular durur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda hanım merhabalar bulamazsanız online sipariş verebilirsiniz.
      Sevgiler

      Sil
  18. Sevgili Birgül senin nazik davetin üzre katıldığım bu güzel kahvaltıda büyük keyif aldım…
    Ariste peynirlerin lezzeti ,Aslı Hanım'ın güzleryüzlü ve sıcak tavırları keyfimize keyif kattı doğrusu…
    En güzeli de sevdiğim canlarla birlikte keyifli koskoca bir gün geçirmekti.
    Herşey için tekrar teşekkürler tatlım …
    Sevgiler…

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel I'm o kadar uzun yollardan beni kırmadınız geldiniz. Ben teşekkür ederim. Güler yüzünüz tatlı dilininz beni çok mutlu etti. Her zaman fedakâr bir bayan olarak kalacaksın sanırım. Sevgilerimi gönderiyorum.

      Sil
  19. Çok keyifli bir kahvaltı oldu ,sizlerle tekrar görüşmekten mutlu oldum :)) Ayrıca Aslı hanımı ve Ariste peynirlerini tanımaktan büyük keyif aldım ,sevgilerimle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizel ciğim bende mutluyum sizlerle beraber olmak çok güzeldi. Güne kattığınız güzellikler den dolayı Teşekkürler.

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. Bende bayılıyorum sunumlara. Sevgiler

      Sil
  21. Harika bir etkinlik olmuş.. Keşke Ankara'da da olsa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Inşallah yeni şube açılışları Ankara'da olduğu zaman mutlaka olacaktır bu tür etkinlikler.

      Sil
  22. güzel bir etkinlik olmuş,sevgiler

    YanıtlaSil
  23. Ufacık minicik naçizane bir öneri: Fotoğrafları büyük şekilde yüklerseniz nefis olacak :)
    Sevgiler...

    http://sihirlimavi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim bu uyarıya derhal dikkate alcacağım. Teşekkür ederim.

      Sil
  24. Güzel bir etkinlik olmuş.Ariste peynirlerini de sizden duydum şimdi.İnternet sitesini bir gezeyim o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ozay Hanım internetten izleyin bencede aslında eski bir firma perakendecilik te yeni.
      Sevgiler

      Sil
  25. Birgülüm kibar ve nazik davetin için tekrar teşekkür ederim sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın bir an şaşırıyorum kedi deyince.
      Sevgiler canım

      Sil
  26. İstanbulda ne kadar hoş mekanlar varmış sayenizde öğreniyoruz. Peynirler harika görünüyor

    YanıtlaSil
  27. Sevilay Hanım istanbula yolunuz düşerse. Bekleriz. Sevgiler

    YanıtlaSil