ada kek

2 Mart 2015 Pazartesi

Burcu Esmersoy ve Refika Birgül “Fırından Lezzetler Yarışması” için Fırın Başına Geçti!

Lay’s Fırından, tüm Türkiye’den tariflerin alınacağı “Lay’s ile Fırından Lezzetler” yarışması için mutfakta kendine güvenen herkesi yarışmaya davet ediyor. Lay’s Facebook sayfasında paylaşılacak tarifler, Burcu Esmersoy ve Refika Birgül’ün oluşturduğu jüri tarafından değerlendirilecek. Dereceye giren en lezzetli 5 tarifin sahibi İstanbul’da gerçekleşecek büyük finalde yarışmaya hak kazanacak.

Lay’s Fırından, lezzetinden ödün vermeden sadece fırınlanarak hazırlanması ve %50 daha az yağlı olmasıyla favorilerimden! Şimdi de benim gibi yemek yapmayı sevenler için harika bir haberim var!



Tüm Türkiye’den birbirinden lezzetli tariflerin yarışacağı “Lay’s Fırından Lezzetler Yarışması’’ 16 Şubat  - 20 Mart tarihleri arasında Lay’s Facebook sayfası üzerinden gerçekleşiyor. Ekranların güzel ve formda sunucusu Burcu Esmersoy ve Türk mutfağına yenilikçi bir bakış açısı getiren Refika Birgül’ün jüri koltuğunda oturduğu yarışmada, fırından lezzetler kıyasıya yarışacak.

Yarışmaya, Lay’s Facebook sayfasına yemek tarifinizi ve tarifin fotoğrafını yükleyerek katılabilirsiniz. Kampanyanın her aşamasında katılımcıların gönderdikleri içerikler; yaratıcılık, özgünlük, uygun pişirme süresi kriterleri göz önünde bulundurularak jüri tarafından değerlendirilecek. Jürinin seçeceği 5 tarifin sahibi İstanbul’da gerçekleşecek büyük finalde yarışmaya hak kazanacak.

Finalde tariflerini hazırlayarak jürinin beğenisine sunacak olan yarışmacılardan kazanan “Fırın Lezzeti” ustası ise beyaz eşya setinin sahibi olacak ve tarifini Lay’s paketleri üzerinden tüm Türkiye ile paylaşma şansı yakalayacak.

Tarifinize güveniyorsanız sizi böyle alalım.


Bir boomads advertorial içeriğidir.

26 yorum:

  1. Harika bir yarışma olacak.. Kim bilir ne lezzetler çıkacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül hanım bence de . Fırın yemekleri çok lezzetli oluyor.
      Sevgiler

      Sil
    2. Katilalim

      Sil
  2. Katılalım canım hep beraber şansımızı deneyelim.

    YanıtlaSil
  3. Olur canım neden olmasın. Hep beraber oluruz inşallah.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Yarışma çok güzel .Katılımcılara başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
  5. Kıdemli bayanlar yanında şansın çok az olsa gerek ;) Favorimsiniz kızlar. Sizlerle yarışma şenlenecektir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyhan cığım çok tatlısın sen.Mutlaka katılmalısın diyorum. Gençler çık yaratıcı.
      Sevgiler

      Sil
  6. Aramızdan birilerinin katılmasını çok isterim..insallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ben de düşünüyorum ama, yine de karar vermiş değilim.
      Sevgiler

      Sil
  7. Birgül Hanım ben de okudum daha önce. Fırın yemekleri zaten çok lezzetli olur. Hadi bakalım kolay gelsin. Bu ara çok yoğunum ama bir bakalım, ben de daha karar vermedim katılmak için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika tarifleriniz var. Neden olmasın. Yine bir fırsat olur istanbula gelirsiniz. Sevgiler

      Sil
  8. Benim katılmayacağım kesin. :)) Katılımcılara bol şans. :) Umarım sen de katılabilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah Hanım teşekkürler. Umarım katılırım bende. Sevgiler

      Sil
  9. Harikaaa.. katılacağım.. teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanım süper olur. Bol şanslar.

      Sil
  10. Katılanlara başarılar dilerim biraz geç olsa da ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden daha vakit var resimli yemek tarifleri.
      Sevgiler

      Sil
  11. Katılmak istiyorum ama adaletli bir yarışma olmayacağını düşünüyorum.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden ama . Niçin böyle düşündünüz Juri önünde yapılacakmış yemekler.

      Sil
  12. burada marifetli hanımlar hünerlerini kullansın bizlerde oy destk vb ne gerekiyorsa yaparız

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler Funda Hanım. Şimdiden destek vermeniz çok güzel. Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Bakalım neler çıkacak ortaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende merak ediyorum Sevil hanım.
      Sevgiler

      Sil