ada kek

1 Mart 2015 Pazar

mısır unlu labneli krep

   

Haftasonu kahvaltısı için bir alternatif yapabilirsiniz.  Hem kolay , hem şık.
     Bu kreplerden degişik tarifler oluşturabilirsiniz. Yeniliklere açık bir tarif diyebiliriz.

Malzemeler


  • 1 sb peyniraltı suyu yoksa ayran 
  • 1 sb mısır unu
  • 1 sb tambuğday unu
  • 2 yumurta 
  • 1 yk sıvı yağ 
  • 1 çk tuz
  • 1çk zerdeçal
  • 1 paket labne peyniri
Yapılışı 

  • Labne dışındaki tüm malzemeler hiç tortu kalmayacak şekilde karıştırılır.
  • Krep tavasında bu sıvı hamur da bir kepçe koyup arkalı önlü çevirip pişiririz.
  • Ortalama 6 -7 adet krep çıkıyor.
  • Kreplerin arasına labne sürülür.
  • Uzunlamasına krepleri keserek rulo şeklinde sararız.  Kürdanla açılmasını önleriz. 
  • Tabağımıza istediğimiz şekilde koyup servis yaparız. 
  • Afiyetler olsun. 

               

43 yorum:

  1. nefis gözüküyor ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Krep hem tatlı hem tuzlu olarak çok sevdiğim bir şey. Bu tarifin sunumu da ayrı bir şık olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne zaman olsa yiyeceğim kolay bir tarif.
      Teşekkürler sevgiler.

      Sil
  3. Değişik olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Sanat eseri güzelliğindeki sunumunuz gözümüzü doyuruyor, eminim tadı da çok güzeldir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler güzel yorumunuz için.

      Sil
  5. Birgül Hanım'cım iki parçasını alayım göz hakkıdır değilmi..Ellerinize sağlık sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derhal ne kadar arzu ederseniz.
      Sevgiler

      Sil
  6. Ellerinize sağlık, sabahları farklı şeylerle süslemek güzel oluyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiklik her zaman güzel oluyor. Değil mi?
      sevgiler

      Sil
  7. Ben de safranlı yapmıştım daha önce farklı aromalar ve labneyle apayrı lezzet de oluyor.Sunumuna da bayıldım ..Ellerine kollarına sağlık canım ..Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  8. Arzu cuğum safranlı harika olmuştur eminim.
    Seninde ellerine sağlık.
    Teşekür ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık, çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  10. Sunumu harika olmuş. Kahvaltıya misafir çağırdığımda yapacağım inş.
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah hanım yapınca paylaşırsanız sevinirim . Teşekkürler

      Sil
  11. Krep gerçekten yeniliklere açık :) kahvaltı da, tatlı, tuzlu pek çok tarif üretilebiliyor.Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nergis mevsimi aynen söylediklerinize katılıyorum. Sevgiler

      Sil
  12. Eline sağlık Birgülcüm mısır unlu denemediim hiç:)Eminim çok güzel olmuştur..Deneyeceğim tarifini..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeynep ciğim Mısırunlu denemelisiniz çok güzel ve çıtır oluyor. Sevgiler

      Sil
  13. Sunum harika :) Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Sosyal medya cafe teşekkür ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  15. Birgül Hanım tariflerinizi çok beğenerek takip ediyorum.Ellerinize sağlık.Labne çok yakışmıştır . Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
  16. Kezban Hanım çok naziksiniz teşekkür ederim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  17. Birgül hanim maşallah :) ödüller, birincilikler tebrik ederim kocaman sizi. Profilinizi inceledim biraz ve tanıstığıma çok sevindim. Labneli krep sıklıkla yaparım ve ölür biteriz lezzetine biz ;)) ellerinize sağlık, sevgiler dilerim bolca..

    YanıtlaSil
  18. Öznur hanım çok teşekkürler. Çok naziksiniz.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Şahane gözüküyor elinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. Mini boy atıştırmalık. :)

    YanıtlaSil
  21. Çikolata soslu ve muzlu olarak tatlı halini yapmıştım ben de bu da çok değişik bir lezzet olmuş Birgül ablacım. Eline sağlık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolata muz şahane olmuştur. Böyle de denemeli .Teşekkürler sevgiler

      Sil
  22. ben bu tarifi nasıl atlamışım
    pazar gününü beklemesem de olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasınız. Ben her daim yapıyorum. Yeterki canım istesin. Sevgiler

      Sil
  23. Ellerine saglik harika gozukuyor..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Hanım beğenmenize sevindim. Teşekkürler sevgiler.

      Sil
  24. ne güzel bir sunum labneli tarifleri çok seviyorum ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
  25. Teşekkürler ederim. Sevgiler
    kolay yemek tarifleri. 💖

    YanıtlaSil
  26. Teşekkürler ederim. Sevgiler
    kolay yemek tarifleri. 💖

    YanıtlaSil