ada kek

8 Nisan 2015 Çarşamba

Bahara Merhaba Demek



      Nisan ayının ilk cumartesi günü bahara merhaba demek ancak bu kadar güzel olabilirdi.
     Taksim Feronya Hotel bu güzel organizasyon için kapılarını bize açmıştı.
      Tabiki bu güzel organizasyonu düzenleyen   dört başarılı  bayan bizler için herşeyin en güzelini düşünmüşlerdi.
     Sevgili Oya Emerk kızıl şaçlarıyla güneşi , Funda Aydeniz sarı saçlarıyla gençliği,  Selma Mollaoğlu kibarlığı ile zarifliği, Sibel Yalçın yumuşak bakışlarıyla sakinliği  temsil ediyordu sanki. Aralarındaki uyum ve ahengi ilk bakışta hissetmemek mümkün değildi.
   

 
     Feronya Hotel Şefleri harika tadımlıklar hazırlamışlardı. Yaprak sarmasından, meyve salatasına kadar herşey mevcuttu.


      Çok iştahlı biri olmama rağmen hepsinin tadına bakmam mümkün olmadı.


    Şahane lezzetlerle dolu , özenerek hazırlanmış ve 4 titiz bayanın denetiminden geçmiş olduğu her halinden belli olan , yerlerimizin belirlendiği masa düzeni süperdi.



     Masaların U şeklinde yerleştirilmiş olması da hepimizin birbirini görmesi açısından çok güzeldi.


      Bahara Merhaba Partisinde İmaj Danışmanı  Güneş Tulga  imaj duruşlarıyla ilgili bilgiler verdi.


     Billur sesiyle Özge Eyüpoğlu söylediği türk sanat müziği şarkılarıyla bizlere muhteşem bir müzik keyfi yaşattı.


     Başta Ana sponsor Hotpoint olmak üzere tüm sponsor firmaların hoş tanıtımları ve bilgilendirmeleriyle bir çok ürün hakkında yeni bilgiler edindik.



     Enerjisinden çok hoşlandığım Suadiye Ziya Fasıl sahibesi Özlem Mekik Milliyet Gazetesi nde Lezzet ekinde ve Sofra Dergisi nde yazarlık yapıyor , bizlere Home Sweet Home dan çiftter çiftter yastıklar getirmiş. Yumuşacık ve çok zevkli desenlere sahip yastıklarımız gördüğünüz gibi şahane. Teşekkürler Özlem Mekik.


      Pozitifliği ve güler yüzü, hep taşıyan bir kişi daha Pepsico yetkilisi       bayıldım kendisine.


     Şahane hediyeleri koca bir sepet dolusu oldu. Ayrıca çok güzel bir ajanda hediye ettiler herbirimize.
     Güzel tariflerimi notlarımı yazıp her daim çantamda taşımayı düşünüyorum.


     Tam bana göre hediye  ACTIVAR dan  krem ve destekleyici kapsul yaşıma da uygun üstelik.  Ayrıca Farmasi den el kremi ve masaj jeli, flormar dan çok mu çok tatlı bir dudak koruyucu, HC Hair den saçımızı kolay  tarama ve besleme spreyi.
      Hepsi bizim daha iyi görünmemiz için hazırlanmış kaliteli ürünler.
     Vee güzelliğimize güzellik katacak Leyla İnanır dan harika bir cilt bakımı hediyesi.   -Tanrım acele etmeliyim seyahate gitmeden önce güzelleşmem lazım.-

    Muratbey Peynir çeşitleriyle bayanlar olarak bol bol kalsiyum almayı da ihmal etmedik. Ben ufak bir kaçamak yaptım. Minik beyaz şarap sunumuyla peynir nefis oldu.


     Cepte  Balık,  tarifleri müthiş yazlıkta ki yapacağım lezzetlerim şimdiden hazır.


     Mutfak sırları blogu sahibi sevgili  Nilay Tulum katı meyve sıkacağı ile harika bir içecek hazırlayıp hotpoint li tarifler kitabı eşliğinde sundu.


     Eriş unu denedim mayalı bir hamur işi yaptım harika sonuç verdi.


     Nudo ürünleri  zaten harika bilmeyen yok diye düşünüyorum.. Kıvırcık erişte favorim....


     Pakmaya nın ilk kez deneyeceğim çikolatalı paketleri beni benden aldı.. Bu paketler dışında sayısını bilmediğim kadar çok türk tatlılarını da içeren ürünler  uzun süre mutfağımda bana eşlik edecekler.

     Mutfağımda sürekli olarak kullandığım Calve evdeki sos , gerçekten evdeki sos tu.
Tatdına ve güvenirliğine herzaman onay verdiğim soslar.


     Anavarza Bal  en güvenilen bal diye düşünüyorum. Kapağını açtım kendine özgü mis gibi bir kokusu ve harika bir kıvamı var.


     Bir yemek blogerı olarak Er Kap' ın tek pişirimlik kağıt kapları büyük kolaylık ve pratiklik sağlayacak bana.
      Ben eyvah yemek yandı, ocak battı diye bağırmayacağım ama  pişen kekleri iştahla yedikten sonra eyvah kaloriler diye bağırabilirim.


      Bitti herhalde diye düşündüm ama hayır... Daha var... Sevgili Oya Emerk, Sibel Yalçın, Selma Mollaoğlu ve Funda Aydeniz bizler için o kadar çalışmışlar ki anlatamam ben sponsorlarımızı yazarken yoruldum.


     Günlerce bizim için çalışmışlar  bahara merhaba partimizde de hala bizim için yorulmaya devam ettiler.
     O kadar güler yüzle yaptılar ki sunumları, düzenlemeleri kendi durgunluğumdan utandım.


     Bu güne kadar bu kadar düzenli bir organizasyon olmadı diye düşünüyorum.- Benim görüşüm- diye, bir dip not koyma ihtiyacı hissettim bu noktada.


     Keramika bildiğim takip ettiğim bir firma ama bu güne kadar ürünlerini kullanmak kısmet olmamıştı nedense. Şahane 5 adet Keramika baharatlığım oldu. Üstelik cupcake desenli.


     Lav harika bahar renklerinde bir çay takımı hediye etti.  Çay Masalarımıza renk katacak.


     Mutfakta çok önemli ihtiyaçlarımızı karşılayan Koroplast mis gibi kokan harika bir kutu hazırlamış bizlere, amaa mutfağımda pişirme kağıdım bitmişti maalesef herşey vardı  pişirme  kağıdı yoktu.  Ne yaptım, bende bu gün yürüyüşten gelirken koroplast pişirme kağıdı rulosu alıp geldim. Çünkü bu markadan vazgeçmem çok zor.


 Çok şık koroplast önlüklerimizle verdiğimiz poz harika olmuş deği mi?


   Çok yoruldum biraz mola verip   ana sponsorumuz Hotpoint in tüm  bloger arkadaşlarımıza hediye ettiği Çay Makinası ile çayımı demleyeceğim .


      Porland Porselen Kupa ile Sevgili Dilek Özacar ın zarif porselen kaşığı ile  çayımı karıştırıp,  Nurunisa Doğruyol  hanımefendinin bizzat şahsımıza imzalayıp armagan ettiği Ayrılığın Dört Hali adlı kitabı okumak istiyorum.


     Ardından da Aşk_ı Mizaç okunacak tabi ki.



      Ne dersiniz .. Dört Yapraklı Yonca demekle haksızmıyım  Bahara Merhaba Organizasyonunun mimarlarına. . ?   Şans ve bereket getirdiler biz 35 blogger bayana..
     Bize Güneşli, Gençlik dolu, Zarif ve Huzurlu  şahane bir gün yaşatan   Sevgili Oya Hanıma , sevgili Sibel Hanıma ,  sevgili Selma Hanıma, sevgili Funda Hanıma ve şahane sponsorlarımız ile Feronya Hotel e sonsuz  teşekkürler..
     Artık dört mevsime de Merhaba demek istiyoruz... duyrulur     Sevgiler

    Etkinliğe destek veren firmalarımız.

38 yorum:

  1. Ne güzel anlatmışsınız etkinlik sahibelerini ve etkinliği. Düşüncelerinize sağlık.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Harikasınız
      Güzel hediyeniz için teşekkürler.

      Sil
  2. Canım benim ne güzel ifade etmişsin, bu güzel etkinliği.
    Naif yüreğine ,kalemine sağlık.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın beğenmiş olman beni çok mutlu eder. Sizlerle beraber olmak çok güzel. Teşekkürler sevgiler.

      Sil
  3. Günü harika dile getirmişsin...Ellerine sağlık Birgülcüm...İyi ki geldin...Sevgiler.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma hanım süperdiniz. Bir etkinlik ancak bu kadar güzel olabilir. Ortamı uyumu düzeni ve güzellikleri kısacık bir yazıyla anlatmak mümkün değil. Sizlerle olmaktan mutluluk duydum. Teşekkürler sevgiler.

      Sil
  4. evet cnm güzel bir etkinlik olmuş.Dost bloggerlar diye konuşulup da sonradan böyle bir organizasyondan ben hariç çağırmaları çok ayıp oldu zaten oyle bir şey olsada gelemezdim 3 haftadır rahatsızlıgım mevcut allaha şükür atlattım neyse başkalarının isim vermeme gerek yok kompleksli hareketlerine maruz kalan sevgil blog yazar arkadaşlarımıda ise burdan ayrıca kınıyorum :) o yuzden bu anlamsız dost bloggerlar grubundan kendımı ayırdım :))
    Keşke herkes senin gibi naif ve kibar birisi olsa Sevgilerimi bıraktım Diğer etkinliklerde görüşmek üzere cnm LEZZET TRAMVAYI

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu cuğum öncelikle geçmişler olsun. Gerçekten çok güzel bir etkinlik oldu. Düzen, uyum, ilgi, alaka herşey dört dörtlüktü.
      Konu nedir bilmiyorum ama , belli ki birşeylere üzülmüşün . Yanlış anlaşılma vardır diye düşünüyorum.
      Bende başka etkinliklerde beraber olmayı umuyorum.
      İltifat için teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  5. Bol hediyeli Bahar Merhab Demek olmuş. Tüm hediyelerinizi iyi günlerde kullanın.Hepsi birbirinden değerli sponsorlarınıza da ayrıca teşekkürler. Destek vermişler.
    Düzenleyen arkadaşlarınız gerçekten büyük emek harcamışlar. Emeklerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeniz hanım aynen dediğiniz gibi herşey şahaneydi.
      Düzenleyen arkadaşlarımızın emekleri gerçekten çok büyüktü.
      Ellerine emeklerine sağlık. Bu özveriyi gösterebilecek kaç kişi vardır bilmiyorum.
      Teşekkürler ederim. Sevgiler

      Sil
  6. Çok güzel bir bahara merhaba partisi... Biz de sosyal medya da çokça takip ettik... Hediyelerinizi de güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nahide hanım çok çok teşekkürler.
      Katkısı olan Herkesin emeğine sağlık.
      Umarım sizinle de beraber olacağımız etkinlikler olur. Sevgiler

      Sil
  7. hediyelerinizi güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  8. etkinlik de ikramlar da hediyeler de harikaymış
    ama bahar da gelse artık iyi olacak :)

    YanıtlaSil
  9. Bahar bu yıl nazlanıyor bence. Bizde hemen gelsin diye adına parti verdik. Umarım duymuştur.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Yemek bloggerlarının etkinliklerine bayılıyorum, çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seviyorum etkinlikleri sanada tanıdığımız arkadaşlarla buluşma fırsatı yaratıyor bizlere. Sevgiler

      Sil
  11. ne güzel bir bahara merhaba olmuş ben de yer almak isterim bu tarz etkinlikler de ama maalesef uzaktayız , sizlere eğelence dolu güzel etkinlikler diliyorum, güzel bir bahara merhaba olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederiz. Siz nerdesiniz bilmiyorum ama küçük toplantılar yapabilirsiniz. Yorumlar için teşekkür ederim. Sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Birgülcüğüm çok güzel anlatmışsın,kalemine sağlık..Çok güzel bir günde birlikte olmak çok güzeldi..Bu arada kendine haksızlık etme..Sen her halinle güzelsin..Öpüyorum çok..

    YanıtlaSil
  14. Arzu cuğum sizlerle beraber olmak benim içinde çok güzeldi. Harika günde çok hoş zamanlar geçirdik.
    Teşekkür ediyorum. Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  15. Birgül hanım,
    Güzel etkinlikti.Renk kattınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Arif bey. Harika bir gündü.

      Sil
  16. Etkinliğinizin güzel enerjisi buralara kadar yansıdı. Hep yüzleriniz gülsün inşallah. sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanım ne kadar güzel bir yorum böyle. Teşekkürler sevgiler.

      Sil
  17. Güzel bir etkinlik olmuş.. Hediyelerini sağlıkla kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Hanım çok teşekkürler. Kullanmaya başladım bile.

      Sil
  18. Etkinliğiniz bahar gibi :) Hediyelerinizi güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler bayanlar bahar renklerindeydi hemde ortam bahar gibiydi.

      Sil
  19. Güzel bir etkinlik olmuş, bol sponsorlu hemde,hediyelerinizi iyi günlerde kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil Hanım Teşekkürler. Bizim için arkadaşlarımız çok çalışmışlar. Herşey kusursuzdu.

      Sil
  20. Güzel bir gün olmuş hediyelerini güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hatice hanım güzel bir gündü. Teşekkürler. Sevgiler

      Sil
  21. Güzel bir buluşma olmuş tam bir bahara merhaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet enerji dolu bir gündü. Sevgiler

      Sil
  22. hem bahara, hem size merhaba demek istedim.
    ne güzel etkinlik, tam adına yakışır:))
    sponsorlarınız ve hediyeleriniz şahane, güzel günlerde kullanın.
    sevgiler ödüllü arkadaşım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar çok mutlu oldum. Sponsorlar ve düzenleyen arkadaşlar 4×4 lüktü. teşekkür ediyorum sevgiler.

      Sil