ada kek

18 Nisan 2015 Cumartesi

Sezon Pirinç Lansmanı



     Bu gün Yemek Blogerları sevgili  ilknur un daveti üzerine Anadolu Yakasında Queen Hotel de Sezon Pirinç lansmanında güzel bir gün geçirdik.


        Queen Hotel bizlere  özenle hazırlanmış çeşitleriyle harika bir kahvaltı sundu.


     Sezon pirinç "Prinç Bizim İşimiz" sloganı ile çeşitlerine kattığı  yeni prinçlerini bize  güzel bir sunumla tanıttı. Böylece sezon markasının 9 çeşit Prinçle artık bizlerle beraber olacağını öğrendik.

   
     Sezon markasının İletişim Danışmanı Melis Erdoğan ve Basın Danışmanı İrem Özdemir güler yüzleri ve hoş sohbetleri ile bizlere güzel bilgiler verdiler.
     Sezon pirinç 1950 yılından beri gıda sektöründe faaliyet gösteren bir marka . Ülkemizde Pirinç üretiminin merkezi olan İpsala da fabrikası bulunmakta.
     Ilk kez deneyeceğim Verene Nero Kargo Pirinç  ile Ermes  Kepekli Pirinç ten en kısa sürede bir pilav ve kek yapıp sizlerle paylaşmayı düşünüyorum.


     Sevgili Ilknur hepimizle tek tek ilgilenip o güzel enerjisini bizlerle paylaştı.
     Kendisine bu güzel davet için teşekkür ediyorum.
     Ayrıca Sezon Pirinç in güler yüzlü temsilcilerine ve yeni ürünlerinden oluşan şık hediyelerine teşekkür ediyorum.


33 yorum:

  1. Yine çok güzel görünüyorsunuz. Bu pirinç markasını da ilk defa okudum. Teşekkürler, deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanım tüm bakliyat ürünleri harika ben daha evvelde kullanıyordum. Tavsiye ederim.

      Sil
  2. güzel bir gün geçirmişsiniz belli ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Billur Hanım keyif sohbet lansman herşey güzeldi.

      Sil
  3. Markayı sayenizde tanımış oldum... Güzel bir kahvaltı vakti geçirmişsiniz. Sevgiler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nahide hanım memnun oldum. Kahvaltı ve sohbetler çok güzeldi. Sevgiler

      Sil
  4. Güzel bir İstanbul gününde, hoş bir etkinlik.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Arif Bey Selma Hanımın katılımıyla daha da hoş oldu.

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Sizle daha keyifliydi Selma Hanım. Sevgiler

      Sil
  6. Güzel bir etkinlik olmuş hediyelerini de afiyetle ye :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Yeni tarifler gelecek.. Sevgiler

      Sil
  7. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. çok güzel bir kahvaltıydı.Sizinle tanışmaktan da çok mutlu oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizlerle tanışmış olmaktan çok mutluluk duydum. Yine görüşmek üzere. Sevgiler

      Sil
  9. Teşekkürler ben de sizlerle tanuşmaktan mutluluk duydum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. birgülcüm ne güzel bir lansman keşke bende yanınızda olabilseydim sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Inşallah bir sonraki lansman da beraber oluruz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Bol konuşmalı güzel bir gün olmuş belli :)) Umarım güzel arkadaşlar edinmişsinizdir böyle etkinliklerde güzel arkadaşlar edindim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sedef hanım aynen böyle etkinlikler yeni dostlar edindiriyor. Güzel bir gündü.

      Sil
  13. sezon pirinç eskiden kipalarda satılıyordu ve benim favori markamdı şimdiyse bulmak oldukça güç artık :( keyifli bir etkinlik olmuş imrendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdide migros da var. Dün baktım bence tekrar araştırın derim. Sevgiler

      Sil
  14. Markayı yeni duydum denemek lazım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyin bence yıllardır kullanıyorum. Ama esmer ve siyah Prinç yeni ürünleri. Lansman bu cinsleriyle ilgiliydi. Sevgiler

      Sil
  15. yeni tarifleri bekliyorum o zaman..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her zaman ilk tarif siyah pirinç. Sevgiler

      Sil
  16. kullandığım ve beğendiğim bir ürün

    YanıtlaSil
  17. Ben de markayı ilk duyanlardanım ama daha dikkatli bakacağım markete gidince.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika tavsiye ederim. Eski bir kullanıcı olarak. Sevgiler

      Sil
  18. Sezonun farkli pirinc cesitleri var fakat maalesef bulma olasiligimiz biraz az.. Migroslarda klasik urunlerini bulabiliyoruz..

    YanıtlaSil