ada kek

8 Mayıs 2015 Cuma

Blogger Arkadaşlarla Buluşma

 

      Perşembe günü blogger arkadaşlarımızla beraber Mecidiyeköy Simit Salonun da güzel bir gün geçirdik.      Anneler günü öncesinde bir çay partisi ile beraber olalım istedik.
     Ana sponsorumuz Kalecik Una bir araya gelmemizi sağladıkları için teşekkürler ediyorum.
 


    Kendilerini bu etkinlikte ben temsil ettim. Blogger arkadaşlara Kalecik Un hakkında mini bilgilendirme yaptım.


     Bu güzel günde blogger arkadaşlarımız bizi yanlız bırakmadılar.
     Hoş sohbetleri enerjileri beni çok mutlu etti.


     Sevgili Arzu arkadaşımın etkinliğimize kattığı emekleri de oldukça fazlaydı. 3 güzel sponsoru ile #annelergünüçaypartisi  etkinliğimizin ana kraliçesi idi.
     Katkıları ve yanımda olduğu için Kendisine ayrıca teşekkürlerimi iletiyorum.



     Mecidiyeköy simit salonu bize harika İkramlarda bulundular kendilerine ve ayrıca çalışan elemanlarına teşekkür ederim.


      Erkapkek kalıplarının herzaman severek kullandığım pratik kaplarını arkadaşlarıma hediye edilmek üzere evime kadar getirmeleri büyük incelikti.
     Kalecik Unla yapacağımız kekler bu kağıt kaplarla daha pratik olacak.


     Pakmaya nın kabartma tozu ve vanilyaları da  hamur işlerimize ayrıca lezzet katacaklar.


     Blogger arkadaşlarımın enerjisinin beni bir basamak daha yükselttiği kesin. Sevgili Begendim paylaştım blog sahibi Şerife bize bu bileklikleri yapmış. Bu güzel düşünce  için teşekkürler.


     Uneller nefis kurabiyeler
göndermişler. Frambuazlı olanı ilk kez tattım nefiss.


    Cosmed deneme boyu ürünleri göndermiş teşekkürler.
      #annelergünüçaypartisi ne katılan tüm blogger arkadaşlara  +Arzu GÖNCÜ HANGÜL  +Leyla Kılıç  +Kakulenin bebekleri  +Beğendim Paylaştım  +Cizel PEZUK  +Beyhan'ın Mutfağı  +tülin Kalkan @tarçınevents @arzubatur    teşekkürler ediyorum.🌹
   
   

 




30 yorum:

  1. sevgili Birgül hanım. Sizi tanıdığım için kendimi şanslı hissediyorum. N ekadar hoş zarif ve sıcak olduğunuzu unutmadım. Hayırlı olsun ve kalecik Unlu güzel paylaşımlarınız olsun. Sevgiler hepinize.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursevin Hanım teşekkür ederim. Ben bu sözleri hakettim mi bilmiyorum. Ama siz aynı güzel meziyetlere sahip olmasanız bunları yazmasınız. Teşekkürler Başarılarınızı elimden geldiğince takip ediyorum. Sevgiler

      Sil
  2. ahh ne güzeldir buluşmak derinden bir sohbet yazılarınla tanıdığın insanlarla göz göze gelmek... keşke benim olsa :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlaka bu dilekleriniz gerçekleşecektir. Güzellikler sizinle olsun sevgiler.

      Sil
  3. Çok güzel bir gündü,sizlerle olmak keyifli sohbet ve saatler geçirmek benim için büyük mutluluk oldu Birgül cüm.
    Sıcak samimi ve güler yüzlü ağırlamanız için sana ,sevgili Lezzettranvayı Arzucuma ve sponsor firmalara güzel hediyeleri için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şerife ciğim. günümüzü güzelleştirdiğin için çok teşekkür ederim ayrıca güzel düşünce li hediyelerin ayrıca teşekkür ediyorum. Sevgiler

      Sil
  4. Keyifli bir gün keyifli bir anlatım.
    Anneler gününüz kutlu olsun canlar.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel ciğim çok teşekkür ederim gözlerimiz seni aradı yokluğunu hissettik sevgiler canım.

      Sil
  5. Sohbet muhabbet şahaneydi..Çok teşekkür ederiz..Emeklerinize gönlünüze sağlık canım ..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu cuğum seninle beraber olmak bana mutluluk ve keyif veriyor . Teşekkür ederim geldiğin için ayaklarına sağlık sevgiler.

      Sil
  6. Sizlerle birlikte yine çok keyifli bir gün geçirdin canım. Her şey harikaydı. Sana ve emeği geçen herkese çok teşekkürler. Daha çok güzel etkinlikte buluşmak keyifli günler geçirmek dileği ile... Sevgilerle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyhan cığım canım senin enerjini çok seviyorum gerçekten. Geldiğin için teşekkür ediyorum sevgiler canım.

      Sil
  7. Anneler günü öncesi çok keyifli bir gün oldu :) herşey için teşekkür ederim ,Sevgilerimle.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çizel ciğim ayaklarına sağlık. Bu güzel güne keyif kattığın için ayrıca teşekkür ediyorum sevgiler.

      Sil
  8. Seninle birlikte olmak güzeldi cnm Sevgilerimle Lezzet Tramvayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için de aynı duygular geçerli canım teşekkür ederim sevgiler.

      Sil
  9. Kesinlikle cok guzwl nir gundu ablacim gercekten cok zarif senin gibi guzel nir gun gecirdik.
    Sevglier

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine ciğim çok teşekkür ederim. Sende çok zarif çok tatlı ve çok enerjisi yüksek bir insansın geldiğin için ayrıca teşekkür ediyorum sevgiler.

      Sil
  10. Anneler gününüz kutlu olsun, ne güzel bir etkinlik olmuş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet hanım teşekkür ederim sizinde anneler gününüz kutlu olsun.

      Sil
  11. Güzel bir buluşma hazırlamış sizler için Kalecik Un. Temanız da güzel... Anneler günü.... Anneler gününüz kutlu olsun....:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nahide hanım canım çok teşekkür ederim güzel duygularınız için. Sizin de kutlu olsun anneler gününüz sevgiler.

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. Amin canım teşekkür ederim sevgiler.

      Sil
  13. güzel geçtiği yüzlerden belli :) sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanım teşekkür ederim burada fazla yüzümüz gülmemiş ama kahkaha attığımız saatler çok oldu. Sevgiler

      Sil
  14. Kıskandım bana nee Mersin'de de etkinlik istiyoruzz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mersin'de olduğunuzu bilmiyordum neden olmasın sonbaharda olabilir sevgiler.

      Sil
    2. Mersin'de olduğunuzu bilmiyordum neden olmasın sonbaharda olabilir sevgiler.

      Sil
  15. Ben buraya yorum yazmıştım ama size ulaşmamış sanırım. Güzel sohbetleriniz olsun, daim olsun:)
    Sevgiler

    YanıtlaSil