ada kek

3 Mayıs 2015 Pazar

Harikalar Mutfağı



     Harikalar Mutfağı nı tanıyor musunuz bilmiyorum.  Çok güzel bir site birçok blogger ın üye olupta yaptığı yemekleri paylaşabileceği bir alan.
     Ben ilk kez bir yarışma vasıtasıyla harikalar mutfağı tanıştım.
     Süper Yaratıcı Anneler
yarışmasında çocuklar için hazırlanan tabaklarımızla yarıştık. Bu minik dostumuz tabağı benim.


     Kazanan 3 kişi arasında olduğumu duyunca çok sevindim. Ödül olarak bir waffle makinası kazanmıştım. işte kazandığım waffle makinası. Çok şirin değil mi?


     Çocuklar için hazırladığım tabaklarım dan bir diğeri. Yeryüzü katmanları ve yıldızlar.


        Harikalar Mutfağı  na üye olabilirsiniz. Üstelik kendi Mutfağınız gibi tariflerinizi  eklemeniz mümkün.
     Bu güzel ödül için cookplus ailesine ve Harikalar Mutfağı na teşekkür ederim.

44 yorum:


  1. Harika tabaklar hazırlamışsın çok yaratıcı tebrk ederim :) makineni güzel günlerde kullan canım ....

    YanıtlaSil
  2. Çizel ciğim çok teşekkürler. Aslında çocuklar için birşeyler hazırlamak çok zevkli. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. süper tabaklar güzel paylaşım sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize sevindim çok teşekkür ederim sevgiler.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Gülten hanım çok teşekkür ederim.

      Sil
  5. Resmen tabaklar bir tablo edasında , Tebrikler. ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün hanım güzel yorumunuz için teşekkür ederim.

      Sil
  6. Gerçekten çok beğendim sunumu da,hediyeyi de.Elinize sağlık,iyi günlerde kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bende beğendiğinize çok sevindim sevgiler.

      Sil
  7. İnanmıyorumm süper! Tebrik ederim. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra hanım ne kadar enerjik bir yorum teşekkür ederim.

      Sil
  8. Tebrik ederim. Lezzetli wafflelar yapmanız dileğiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim size güzel waffle lar yapacağım sevgiler.

      Sil
  9. Çok güzel tabaklar olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim bergüzar hanım sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. çok tatlı olmuşlar çocuklar nasıl hayır der ki:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu tabaklar zaten çocukların hayır demesine fırsat vermemek için yapıldı. Hatice hanım Teşekkürler.

      Sil
  12. tebrik ederim :) iyi gunlerde kullanın waffle tariflerinizi de meraktayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Umarım yakında paylaşırım tariflerimi.

      Sil
  13. Aa ne güzel olmuş.. ben ilgilenemedim.. etkinlik derdinde idim.. çok iyi olmuş.. güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanım çok teşekkürler siz olsaydınız zaten benim şansım olmazdı sanırım. sevgiler.

      Sil
  14. Tabaklarında o kadar güzellerki.. Ellerine sağlık güle güle kullan iyi günlerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beni mutlu ettiniz Nursevin hanım sevgiler. 💖

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim beni mutlu ettiniz Nursevin hanım sevgiler. 💖

      Sil
  15. Hediyenizi güle güle kullanın kimbilir ne güzel tarifler gelecek bu rengi güzel aletle..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nahide hanım bende rengine aşık oldum çok teşekkür ederim sağolun paylaşacağım yeni tarifleri.

      Sil
  16. Ne güzel yaratıcı sunumlar yapıyorsun tebrik ederim canm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek hanım çok naziksiniz çok teşekkür ederim.

      Sil
  17. tabağınızı o zaman da görmüştüm, harika, tebrikler

    YanıtlaSil
  18. Çok güzel sunumlar olmuş,ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevil hanım çok teşekkürler ediyorum.

      Sil
  19. köpiş ne kadar güzel olmuş gerçeğine çok yakın elinize sağlık iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende köpişi seviyorum teşekkür ederim Funda hanım.

      Sil
  20. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok şirinler bende baktıkça hoşuna gidiyor ne yalan söyleyim sevgiler.

      Sil