ada kek

21 Mayıs 2015 Perşembe

Irmik Topları



      Düseldorf tan gelirken çok güzel organik kahve aldım. Tadını çıkararak içmek istedim.  Ama çikolatalar da tükendi. Tatlı olmadan kahvenin zevkine varmak zor.
     Dolapta birgün önceden kalan irmik helvam vardı.
     Vee bende irmik ile yaptığım bu Helvayı  5 dakikada bu şirin toplar haline getirdim.
     Tadınca inanamayacaksınız.


Malzemeler 
1 sb irmik helvası
1 paket sıcak çikolata tozu
1/2 sb süt
1 paket vanilya

süslemek için
Hindistan cevizi
Tarçın
Kakao
Parça çikolata
Keçiboynuzu tozu
   
     Yapılışı 
      Malzemeleri karıştırıp top haline getiriyorsunuz.
     Dış kısmını kaplamak  için istediğiniz malzemeye batırıp  servis tabağına alıyorsunuz.
     Kahve yanında harika 5 dakikada yapılan bir lezzet topu yapıyorsunuz.
     Afiyetler olsun.

71 yorum:

  1. Ne kadar pratik ellerinize sağlık. Çok severim irmik helvasını eminim topları da çok lezzetlidir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal ciğim çok teşekkür ederim. Gerçekten çok pratik sevgiler.

      Sil
  2. Harika bir atıştırmalık..kahve yanında iyi fikir Birgül hanım..elinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve olsun yanında tatlı olsun başka bir şey istemem teşekkür ederim Dilek Hanım sevgiler.

      Sil
  3. çok güzel bir tarif olmuş elinize sağlık...

    Microsoft Teknolojileri.

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Keki, bisküviyi bu şekilde değerlendirdiğim çok olmuştur.. Ama irmiği hele ki irmik helvasını düşünmemiştim doğrusu. İrmiği de çok severim.. Ellerinize sağlık...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nahide hanım doğaçlama olarak gerçekleşti gerçekten değişik güzel bir tat oldu .Denemenizi tavsiye ederim sevgiler.

      Sil
  6. Benim senden öğrenecek çok işim var ablacığım ,öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mahcup ediyorsun. Sen her şeyi benden daha güzel yaparsın hayatım. Çok teşekkür ederim yazdıkların için sevgiler.

      Sil
  7. Harikasiniz, muhtesem bi hayal gucu lazim boyle seyler icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ben de hayal gücü kullanmaya çalışıyorum.

      Sil
  8. Helvayla toplar yapmak aklıma gelmezdi benim, ne güzel fikirmiş:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Hanım benm de birden bire aklıma geldi. Nasıl oldu ben de bilmiyorum teşekkür ederim.

      Sil
  9. Her zaman istediğim kıvamı tutturamasamda irmik helvasını çok severim.Tarifiniz çok güzel görünüyor.Eliniz sağlık ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Hanım bende çok seviyorum irmik helvasını. Zaten bu tarif o yüzden ortaya çıktı. Teşekkürler sevgiler.

      Sil
  10. Ellerine sağlık şimdi bende kahve içiyordum bir tane alma imkanım olsaydı keşke .Çok lezzetli görünüyorlar ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten hanım siz yeterki isteyin. Ben hemen gönderiyorum. Afiyet bal şeker olsun .sevgiler.

      Sil
  11. truff gibi görünüyor, tadını merak ettim denemeliyim ellerinize sağlık sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denerseniz çok memnun olurum sevgiler..

      Sil
  12. Çok pratik bir atıştırmalık olmuş elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim pratik şeyler seviyorum sevgiler.

      Sil
  13. Ben beyaz olarak yapmıştım bunlar daha güzel olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahika hanım sizinkiler de çok güzel olmuştur eminim. Teşekkür ediyorum sevgiler.

      Sil
  14. senin yaptığın herşey çok güzel oluyor sunum harika eline saglık Birgülüm
    bu sırada www.twitter.com/lezzettramvayi adresinede takipe bekliyorum Sevgiler Lezzet Tramvayı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu cuğum çok teşekkür ederim. Keşke twitter olayından anlasamda yazsam. Yalnızca paylaşım yapıyorum ama öğrenceğim inşallah sizin sayenizde. sevgiler canım.

      Sil
  15. Yanıtlar
    1. Aslı hanım aynen teşekkür ediyorum..

      Sil
  16. Mutfakta çareler tükenmez, ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz kadınlar olduğumuz sürece her yerde çare var demektir sevgiler.

      Sil
  17. Pratik ve güzel atıştırmalıklar olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  18. irmik helvasına zaten bayılırım, bu toplara aşık olurum sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgün Hanım hanım siz de benden siniz sanırım teşekkür ediyorum.

      Sil
  19. harika , ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  20. çok pratik ve yaratıcı olmuş bu irmik topları. ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayatı kolaylaştırmak lazım değil mi ?Teşekkür ediyorum.

      Sil
  21. Çok pratik bir tarif .Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  22. Lezzet bombası olmuş. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  23. Güzel bir tarif olmuş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  24. pratik ve leziz..ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  25. Irmikten yapilan tatlilari cok severim. Bu da cok guzel gorunuyor. Elinize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni seviyorum. Bu yüzden yapıldı bu şirin şeyler. Teşekkür ediyorum sevgiler..

      Sil
  26. Elinize sağlık çok güzel...

    YanıtlaSil
  27. Bu tür atıştırmalıklara bayılıyorum harika ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzu hanım ben de bayılıyorum sevgiler.

      Sil
  28. Harika olmuş, ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
  29. aaa hiç aklıma gelmez di elinize sağlık çok güzeller tadıda güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda hanım tadıda hiç fena değil. Teşekkür ediyorum sevgilerle.

      Sil
  30. Çok pratikmiş.Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  31. Yanıtlar
    1. Gül hanım size de diyet olanını yaparız. Bekleyin sevgiler.

      Sil
  32. Ellerinize sağlık birde bunu bayat kek ile yapanlar oluyor o da çok leziz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tatlının her türlüsünü severim.Her türlü yapılanlara bayılıyorum sevgiler..

      Sil
  33. Yine harika bir lezzet.. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  34. kahvenin yanında da ne güzel gider şimdi :)) elinize sağlık

    YanıtlaSil
  35. Çikolata topları bunlar resmen, harika atıştırmalık olur, çay kahve yanına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten harika bir atıştırmalık. Hemde çok hafif. Sevgiler

      Sil
  36. evde 2 paket irmiğim var ne yapmalıyım diye düşünürken bu tarifi görmem beni çok memnun etti. yarın oyumu kullandıktan sonra deneyeceğim.
    sevgiler..

    YanıtlaSil