ada kek

7 Haziran 2015 Pazar

Nudo ile Şahane Yemekler Etkinliği

  
   EKS Mutfak Akademisi'nde Tuğrul Tunalıgil'den aldığım davet üzerine blogger arkadaşlarımla  hoş bir atölye çalışmasına katıldım. 


    Türkiye'nin ilk yerli noodle markası olan Nudo Türk mutfağının geleneksel tatlarını noodle ile birleştirerek şahane lezzetler ortaya çıkartmış. 
     Önce  Ayranaşı çorbasını tadarak şahane güne başladık.  EKS Mutfak Akademisi kurucu Şefi Eyüp Kemal Sevinç ve ekibi baştan sona kadar bizlerle beraberdi. 



     Şefimiz Eyüp Kemal Sevinç ile şahane lezzetleri yapmaya başlamadan evvel Erişler Gıda Firma yetkilisi bizlere ürünler hakkında güzel bilgiler aktardıktan sonra, büyük bir keyifle atölye çalışmasına başladık.


       Önce Sakala Çarpan Çorbasını yaptık. Pekçok kişinin bildiği gibi  adı çorbanın içindeki erişte lerin dedenin sakalına yapışması ile ortaya çıkmış.



     Yeşil mercimek ve Nudo yapılan bu çorba tereyağ ilavesi ile tam bir davet çorbası oldu diyebilirim. 



     Biliyorsunuz Hünkar Beğendi bize ait geleneksel  Saray yemeklerimizden biri. ''Türk Mutfağunda Noddle esintileri'' atölyesinde ,  yöresel yemeğimiz Hünkâr beğendiyi yine Nudo ile yapmanın ayrıcalığını yaşadık.



      Gavurdağı Salatası ile harika bir ikili oluşturdular. Bizde Kemal şefimle  elele bir ikili oluşturmuşuz. 



     Nudo ile Haytayla tatlısını ise ilk kez tatdım.  Harika farklı hafif bir tatlı herkesten tam puan aldı diyebilirim. 





       Nudo birçok çeşitleriyle artık marketlerde ve soframızda. O kadar pratik ki poşeti açmayı beceren herkes harika ve birçok çeşit yemek yapabilir. Üstelik bu yemekler geleneksel mutfağımıza uygun yemekler.
      Biliyormusunuz Nudo nun gençler arasındaki beğeni oranı %85 ten fazla. Demekki artık Nudo hep alışveriş sepetimizde ve mutfağımız da olacak.



     EKS Mutfak Akademisi nde blogger arkadaşlarımla,  sevgili şefim Eyüp Kemal Sevinç ve Nudo ile harika bir gün geçirdik.



      Günü,  sevgili Şefimiz  çektiği güzel bir selfie ile sonlandırdı. 
      Bu güzel gün için emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. 
     Yeniden görüşmek üzere...
     
     
  





   

28 yorum:

  1. Nudo ile etkinliğiniz keyifli geçmiş.Adınıza sevindim Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Canım benim hoşgeldin.
    Ne kadar güzel ifade etmişsin ve o güzel günü bizlere aktarmışsın.
    Naif ve güzel yüreğine ,kalemine sağlık.
    Sevgilerimle ,öpüyorum seni sımsıkı sarılarak.

    YanıtlaSil
  3. güzel bir atölye çalışması olmuş üstelik de bütün usta şefler oradaymış :-))

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir gün olmuşa benziyor....

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir etkinlikti, siz de çok güzel anlatmışsınız Birgül hanım. Sizinle tanışmak ayrıca güzeldi :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. Nudo evimizin olmazsa olmazı,acil durum kurtarıcısı :) etkinlik ne güzel geçmiş.

    YanıtlaSil
  7. Güzel bir etkinlik olmuş, fotoğraflar iştah açıcı :))

    YanıtlaSil
  8. yerli bir marka çıkması harika, ne gerek var yani başka ülkelerden almaya

    YanıtlaSil
  9. Birgül hanım öncelikle hoşgeldiniz. Herkes bir arada güzel bir etkinlik olmuş. En kısa zamanda görüşmek dileğiyle sevgiler...))

    YanıtlaSil
  10. Güzel bir etkinlik olmuş sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. O harika tatil fotolarını beğenerek izledim. Farklı yerler gördüm sayenizde.:) Aramıza hoş geldiniz..:)
    Nudo ürünlerini henüz denemedim. Ama merak ettiğim ürünleri var. Yakın zamanda deneyeceğim. Sevgiler..)

    YanıtlaSil
  12. Gelir gelmez etkinliklere başladınız maşallah. Size hayranım:)

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel bir etkinlik olmuş maşallah etkinlikten etkinliğe koşuyorsunuz

    YanıtlaSil
  14. Güzel ve faydalı bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
  15. Gününüz çok keyifli geçmişe benziyor.Nudo'ların pek çok çeşidini denedim ve en çok kıvırcık erişteyi sevdim.
    Kutuda olanlar ise acil durumlarda çok pratik!

    YanıtlaSil
  16. ortam şahane şefler yemekler daha ne olsun haytayla tatlısı mı ? tatlının adı

    YanıtlaSil
  17. Hoşgeldiniz fotoğraflar iştah açıcı denemek lazım

    YanıtlaSil
  18. anlatımı geçekten çok bilgilendirici cnm tekrar hoşgeldin :) Sevgiler Lezzet Tramvayı

    YanıtlaSil
  19. güzel bir gün olmuş sevgiler

    YanıtlaSil
  20. ustalarla harika bir gün olmuş..Nudo'yu çok severim, şu tatlısını çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
  21. Hoşgeldiniz:)
    böyle güzel ve keyifli anlarınızın tekrarları da olsun :)

    YanıtlaSil
  22. Nudoyu da denemek bir türlü nasip olmadı bana.

    YanıtlaSil
  23. Bol lezzetli harika bir etkinlik olmuş ;) Benim de artık bu lezzeti denemem lazım.

    YanıtlaSil
  24. Nudo'yu henüz denemedim. Etkinliğiniz çok keyifli geçmiş. Böyle bir etkinliğe katılmak bir gün nasip olur inşallah. Sevgilerle

    YanıtlaSil
  25. bayılıyorum yemek bloggerlarına sık sık etkinlik, ne güzel:))

    YanıtlaSil
  26. Nudo ürünlerini deneme şansım olmadı ama her blogda görmeye başladım.Açıkcası merak ediyorum.Etkinliğiniz çok keyifli geçmiş.

    YanıtlaSil