ada kek

8 Haziran 2015 Pazartesi

Pratik Beyaz Çikolatalı Kek


     Merhabalar bu gün yine yolculuk var. Kolayca bir kek yapayım,   bulaşıkta çıkmasın dedim.     Etkinliğimizde bizlere sponsor olan Erkap kek kalıplarını kullandim. Işlerimi  çok  kolaylastırdı. Sizlerinde kullanmasını tavsiye ederim cok pratikler.


     Ayrıca kek te yine  kalecik unlarının lezzet katkısını hissetmemek mümkün değildi.


Malzemeler
  • 3 yumurta 
  • 1 su bardağı sıvı yağ
  • 1 su bardağı şeker
  • 1 su bardağı süt 
  • 3 su bardağı kalecik un
  • 1,5 yemek kaşığı kakao
  • 1 paket kabartma tozu
  • 1 paket vanilya
  • 1 su bardağı beyaz çikolata parçaları 

Yapılışı

  • Önce şeker ve yumurta 5 dk çırpılır .
  • Süt ve sıvı yağ  ilave edilerek karıştırılır
  •  Sırasıyla kakao, un, kabartma tozu ve vanilya  karıştırılarak akışkan  blr hamur elde edilir.
  • En son çikolata parçaları karıştırılır.
  • 2 baton erkap kağıt kabına paylaştırdım tam geldi. 
  • 180 derecede ısınmış fırında pişirdim.
  • Afiyetler olsun.



17 yorum:

  1. Ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  2. öncelikle hayırlı yolculuklar elinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Nefis görünüyor elinize sağlık (:

    YanıtlaSil
  4. Süper görünüyor ama bu kek:)))

    YanıtlaSil
  5. bu kağıt fırın kaplarını öğrendiğim iyi oldu, servis yaparken de çok şık

    YanıtlaSil
  6. oooo keksever olarak mukemmel olmuş eline saglık Sevgiler Lezzet Tramvayı

    YanıtlaSil
  7. beyaz çikolatalar harika durmuş içinde çok lezzet katmıştır eminim elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Görüntü muhteşem ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. nefis görünüyor ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Nefis nefis... Beyaz çikolatalar kekin arasından gülümsüyor... Ben beyaz çikolatayı daha çok severim.. Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. Beyaz çikolatayı çok severim kekte çok güzel görünüyor zaten ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Muzlu gibi görünüyor kek. Ve gerçekten çok lezzetlidir eminim :))

    YanıtlaSil
  13. Beyaz çikolatayı pek sevmem ama bu kekin içinde güzel göründü gözüme.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. Kekin her türlüsünü çok seviyorum yanına çay ile ohhh :) Bu tarifinizi de merak ettim, elinize sağlık ;))

    YanıtlaSil
  15. keke hiçbir zaman hayır diyemem hele sevdiğim çeşidi ise:D hiç beyaz çikolata ile denemedim,merak ettim ve deneyeceğim:D
    ellerine sağlık cnm..

    YanıtlaSil