ada kek

1 Ağustos 2015 Cumartesi

BiMutfak ve Bol Şefli Tadım Etkinliğimiz

     Güzel bir temmuz akşamı sevgili sempatik şefimiz Özlem Mekik ve karizmatik şefimiz Ayvaz Akbacak ile yine o güzel tadım etkinliklerinin birinde blogger arkadaşlarımız ile beraberdik.
     Sevgili Funda Aydeniz başta olmak üzere çok kıymetli  blogger arkadaşlarla Bağ Pastanesi Kozyatağı şubesinde nefis lezzetler eşliğinde harika zaman geçirdik.


     Öğrendik ki Bağ Pastaneleri 1961 yılından beri bizlerin hizmetinde.  Her gün artan şube ve lezzetlerle bu yolda daha çok uzun süre de bizlerle ve gelecek nesillerle beraber olacak.
     Çünkü herkese hitap eden tatlar o kadar fazla ve güzel ki....


    Pasta, tatlı, tuzlu, çikolatalı tüm pastane ürünlerinin yanı sıra kahvaltı ve yemek konusunda da başarılı işlere imza atıyorlar.
     Etkinliğimize nefis bir köz patlıcanlı çorba ile başladık. Fotoğraf çekmekten çorbamızın soğuduğunun farkına bile varmadık.  Ama tadı o kadar nefisti ki soğutmuş olmamız lezzetinden hiç bir şey eksiltmemişti.


     Enginar Yatağında ki Kuzu Kişniş de harika bir lezzetti. Enginarların körpe ve taze olması bu lezzeti tadanlar için büyük hazine bence.
     Enginarlı Kuzu Kişniş ten önce tatdığımız Mekik Börek de yanlızca ara sıcak olarak değil, her daim yenilebir bir lezzet.


     Bağ Pastanesi Kozyatağı şubesinin ikinci katında A dan Z ye herşeyin mevcut olduğu büyük  bir etkinlik alanı var.  Özellikle çocuklar için yapılan doğum günü partilerinin şahane olduğu kesin.  Çocukların giyecekleri masal kahramanı kıyafetleri bile hazırlanmış.


     Ayrıca çocuklarını bekleyen ebeveynler  için büyük bir masa ve çocuklarını rahatça gözlemleyecekleri bir oda mevcut.
     Bağ Pastanesi Şefleri, sevgili  Özlem Mekik in doğum gününü unutmamışlar.


     Ve süpriz ...devasa pastanın içinden  bizim şefimiz Özlem Mekik çıktı. O kadar harika bir ortam vardı ki. Ben eğlenmekten fotoğraf bile çekemedim .





     Bu eğlence sonrası en sevdiğim yer olan çikolata odası beni benden aldı. Mümkün olsa tüm çeşitlerin tadına bakabilirdim ama şahane birtabak tadım için bizi bekliyordu.



    Balkabağı Kaymak Terim ve Pistachio Berry Dream Cake mükemmel lezzeti ve sunumuyla benden 10 numara 5 yıldız aldı.


     Bu güzel lezzetleri hazırlayan bütün şeflerimiz le tanışma fırsatı yakaladık. Lezzetlerini büyük bir ilgi ve heyecanla hazırlandıklarını hissettik.
     Tüm şeflerimiz takım halinde çeşitli ülkelerden gelen 100 takımla izmit te yarışmış ve 1.lik ödülüyle emeklerini taçlandırmışlar.
     Altın ödüllü şeflerin elinden çıkan bu lezzetleri tatmak ayrıcalık değilmi.? Sizce de ...


      Tatmak  isteyenler bu adresten iletişime geçebilirler.
http://www.bagpastanesi.com/new/
      Bağ Pastahanesi Kozyatağı şubesinin konumu çok rahat ulaşabileceğiniz bir nokta da.  Kısaca Kozyatağı  Carrefour Karşısı.
     Kozyatağı şubesinin İşletmecisi Volkan Öztürk bizleri kendilerine ait özel leblebi tozundan yapılmış kurabiyeler ve çikolata kaplı lokum ile uğurladılar.


     Özellikle adı Kavut olan kurabiyeler nefis başka bir yerde tatmanız pek olası değil.
      Çikolata kaplı lokumlar çok özel sunumla paketlenmiş. Özellikle yurt dışında yaşayan dostlara rahatlıkla alıp göndermelisiniz.Tavsiye ediyorum.


     İşlerini seven elemanlarla çalışmak çok önemli bence.  Işte bunu gerçekleştirenler  böyle başarılara imza atıyorlar diye düşünüyorum.
     Bu güzel etkinlik için  sevgili şeflerimiz Özlem Mekik ve Ayvaz Akbacak ile Sevgili Funda Aydeniz e teşekkürlerimi iletiyorum.
   
     

32 yorum:

  1. Çok keyifli bir mekana benziyor. Güzel bir etkinlik yapmışsınız. Kavut kurabiye çok ilgimi çekti. Sırf bunun için bile mekanı ziyarete gidilir :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahar hanım gerçekten kurabiye harika. Denemenizi isterim. Leblebi unu ndan yapılmış ama asla ağızda yapışan bir lezzet değil. Süper mekanda hoş ve ferah.

      Sil
  2. Oldukça hoş bir etkinlik olmuş, kurabiyeyi bende çok merak ettim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kavut şahane bende ilk kez tatdım. Mutlaka denemeli nefis çünkü.

      Sil
  3. İstanbul'da çalıştığım dönemde Bağ Pastanesi ürünleri ile tanışmıştım.Hepsi çok itinalı ve nefis tatlar.Güzel bir etkinlik olmuş,hem Özlem Hanımın doğum gününü kutlamışsınız.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. İstanbulda daha evvel çalıştığınızı bilmiyordum Kezban Hanım. Deseniz bu güzel ürünleri biliyorsunuz. Güzel keyifli bir etkinlikti. Zaten Özlem Hanımın olduğu yerde keyifte bol oluyor. Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Ah ah o resimler beni benden aldı gecenin bu saatinde şimdi :)
    Afiyet bal şeker olsun

    YanıtlaSil
  6. Şafak hanım yanlız değilsiniz. Bu saatte benimde kalkıp Bağ pastanesine gidesim var.

    YanıtlaSil
  7. her şey son derece nefis görünüyor harika bir etkinlik olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağ pastanesi'nde gerçekten çok güzel bir gün geçirdik. Hatice hanım sevgiler.

      Sil
  8. Çok güzel bir etkinlik olmuş pastalar şahane gözüküyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastalar gerçekten şahaneydi ana yemekler çorba hepsi süperdi gerçekten harika bir gün geçirdik.

      Sil
  9. İnstagramdan takip ettim bayıldım biliyorum da Bağ pastanesini ama hiç denemedim deneyecrğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ulaşımı çok kolay bir yerde üstelik birçok şubesi var. Denemenizi tavsiye ederim hem leziz , hem temiz , hem de ferah bir ortam

      Sil
  10. Her şey harika görünüyor, Hele sunum efsane.
    Tam da spora başladığım günlerde bu fotoğraflar zorluyor beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sunumlar ve lezzet ön plandaydı diyebilirim çok ferah ve temiz bir ortamda.
      Spor konusu , kiloları muhafaza etmek maalesef hepiniz için bir problem. Sevgiler

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Gerçekten mekan çok güzel ve çok ferah ulaşımı çok kolay lezzetler de süper. sevgiler

      Sil
  12. Her şey çok güzel görünüyor. Çocuk oyun alanının düşünülmüş olması da mükemmel doğrusu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklarla giden aileler için çok rahat edebileceği bir ortam . Güzel düşünce.

      Sil
  13. bu güzel etkinlik sayesinde tanıştığımıza memnun oldum..
    sevgiler.. ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de memnun oldum Nilgün Hanım. Nicelerinde görüşmek üzere teşekkür ediyorum sevgiler.

      Sil
  14. Ay hepsini yiyesim geldi. Ne kadar güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sakın ha... sonra benim gibi olursun. Sevgiler

      Sil
  15. cnm güzel bir etkinlık olmuş benimde eski iş arkadaşlarımla buluştuğum mekan . güzel yer ve aynı zamanda merkezi bir yer :) Sevgiler cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucuğum gerçekten çok merkezi bir yer lezzetleri de harika. Ferah istediğin gibi sohbet edebileceğin bir ortam. Sevgiler

      Sil
  16. Ne güzel bir etkinlik olmuş ;))

    YanıtlaSil
  17. Tuğba hanım gerçekten güzel bir etkinlikti.

    YanıtlaSil
  18. Afiyet olsun.Tatlılar muhteşem görünüyor :)

    YanıtlaSil
  19. Teşekkürler.
    Herşey muhteşem ötesi.

    YanıtlaSil