ada kek

8 Kasım 2015 Pazar

Açelya Akkoyun ile Pril in Blogerlar la Buluşması.

     Bir sonbahar günü tam da ekim ayı sonu, güzel bir bahar günü yaşadık diyebilirim.


     Türkiye’nin 1 numaralı bulaşık deterjanı Pril, Türkiye’nin hamarat hanımlarıyla, Pril Roadshow kapsamının İstanbul durağında Marka yüzü Açelya Akkoyun ile bizleri buluşturmak istemişler. 
     İşte bu nedenden dolayı Med Partners Ajansından sevgili     Müge Akay 'ın daveti üzere  Radisson Blue otelde bloger arkadaşlarla toplandık.
      Sevgili Açelya Akkoyun, gamzeli ve herzaman etrafa pozitif enerji veren gülen yüzü  ile bizlerle beraberdi.


     Otelin Taj Mahal salonunda şeflerin özel menüsü eşliğinde, Pril firma yetkilileri ile hoş ve öğretici sohbetler ile karşılıklı fikir alışverişi yaptık.  Biz kadınlar meğerse pril bulaşık deterjanını ne değişik alanlarda kullanıyormuşuz.
     Bulaşık deterjanı ile gömlek yakası temizleyenlerden, duvar silenlere kadar birçok kullanım alanı keşfedildi.


     Firma yetkililerin görüşlerimizi önemseyerek, ilgilenerek dinlemesi çok hoştu.
     Pril in marka yüzü Açelya Akkoyun' un ürünler hakkında firma yetkilileri kadar bilgi sahibi olması da çok hoştu.


      Pril, Açelya Akkoyun dan daha iyi bir marka yüzü bulamazdı bence, tam isabet tebrik ederim. Üstelik herkes tarafından sevilen ve takdir edilen bir sanatçı, evkadını ve bir anne olması büyük artı.
     İki tatlı kadın daha görmek isterseniz.  İşte burada.👇




      Şeflerimiz in hazırladığı bu lezzetler çok lezizdi. Hepsi özenerek hazırlanmıştı.


     Toplu halde veda fotoğrafı çektirmemek olmazdı.
     Pril kampanya boyunca çeşitli illerde yarışmalar düzenlendi. İstanbul Cevahir de bu yarışmaların finali yapıldı.
     Ancak yarışmalar bu şekilde sonlanmadı. instagram gibi sosyal medya da çeşitli yarışmalar devam ediyor, katılıp bir yıllık deterjanızı pril den  hediye olarak alabilirsiniz.
     Med Partners Ajans, Radisson Blue  Otel, Müge Akay ve Açelya Akkoyun ile Pril e bu güzel gün için teşekkürler.

 

37 yorum:

  1. Birgül Hanım saç renginiz çok güzel olmuş.Ve ne zamandır görüşemedik. Güzel bir günde buluşmak dileği ile.
    Bu arada güzel bir etkinlik olmuş.Tüm arkadaşlar bir arada neşeli bir ortam olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kezban Hanım Çok teşekkür ederim değişiklik yapayım istedim. Ben de sizleri özledim. Umarım kısa sürede görüşürüz bir arada oluruz. Sevgiler

      Sil
  2. Güzel bir etkinlik olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sedef Hanım gerçekten çok güzel bir gündü.

      Sil
  3. çok güzel bir etkinlik olmuş
    Kayseridekine katılacaktım bazı aksaklıklardan dolayı katılamadım ama çok şey kaçırmışım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lerzan hanım sizin adınıza üzüldüm. Gerçekten çok güzel bir etkinlikti. Umarım bir sonraki etkinliğe katılırsınız. Sevgiler.

      Sil
  4. güzel bir etkinlik olmuş . Siz de çok şık ve güzelsiniz bu arada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çok naziksiniz. Gerçekten güzel bir etkinlikti. Sevgiler.

      Sil
  5. Herkes çok şık. Çok güzel geçmişe benziyor. Gülen yüzleri böyle hep bir arada görmek de çok güzel. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah Hanım çok güzel geçti. Harika bir gündü.Tabii ki buna Açelya hanımın katkısı büyüktü.

      Sil
  6. Hepiniz harika görünüyorsunuz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül hanım o gün herkes Süperdi gerçekten.

      Sil
  7. Keyifli bir etkinlik olmuş...

    YanıtlaSil
  8. Umarım bir gün ben de bir etkinliğe katılırım :)

    YanıtlaSil
  9. güzel bir etkinlik olmuş prili zaten kullanıyorum da ben hep..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Prili kullanmayan yok gibi. Herkes en az bir kez mutlaka kullanmıştır.

      Sil
  10. Pril markasını sadece bulaşıkta kullanmayanlardanım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zülal Hanım harika. Demek ki siz de benden siz.

      Sil
  11. Güzel bir lansman olmuş, Açelya Hanım çok şeker gerçekten, gamzelerinden ben de istiyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açelyanın çok tatlı gerçekten Gamze çok güzel Herkese nasip olmaz Harika bir gündü.

      Sil
  12. Güzel bir etkinlik olmuş, Açelya Hanım da gerçekten çok güzel bir bayan.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu etkinlikte Açelya hanım da firma yetkilileri de süperdi. Gerçekten harika bir gün geçirdik.

      Sil
  13. Açelya Hanım yanınızda sönük kalmış vallahi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa çok tatlısınız. İltifat olarak kabul ediyorum.

      Sil
  14. Güzel bir gün olmuş.Annemden geçen bir önyargı ile yıllarca kullanmamıştım ama geçtiğimiz aylarda tesadüfen deneyip çok memnun kaldım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Hanım harika. Gerçekten insan bazen böyle düşüncelere kapılıyor. Firma yetkililerin amacıda bazı önyargıları silip ürünü tanıtmak ve kitlelere ulaştırmak.

      Sil
  15. uzun zamandır gorusememıstık seni gordugume sevindim sevgiler cnm :)

    YanıtlaSil
  16. Böyle etkinlikler çok eğlenceli geçiyor, yüzlerdende belli oluyor! Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şahsen öyle etkinlikler bana enerji veriyor. ben birçok arkadaş ile görüşüp hemde ürünler hakkında bilmediklerinizi öğreniyorsunuz. Sevgiler

      Sil
  17. Hepiniz de çok tatlı çıkmışsınız, Açelya hanım ne zarif değil mi?

    YanıtlaSil