ada kek

22 Aralık 2015 Salı

Paylaşacağımız Çok Şey Var

     Karaca nın daveti üzere   2016 ürün lansmanı için   Taksim Hyatt Hotel de blogger arkadaşlarla buluştuk.


     Türkiye de Karaca markasını bilmeyen çok az kişi vardır diye düşünüyorum. Herkesin mutfağında mutlaka bir Karaca ürünü vardır. Tavadan Tencereye, Çataldan  Kaşığa, Tabaktan Bardağa mutlaka hayatımızda yeri olmuştur.


     Karaca yetkilileri,  güzel bir sloganla "Paylaşacağımız Çok Şey Var" dedi.  Firma ve ürünler hakkında bizi bilgilendirdi.


     Karaca nın her 1 dakikada 40 ürününün satıldığını öğrendik. 2015 yılında tam 10 milyon ürün mutfaklarımızda yerini almış.
     Tabi ki bu başarı öyle çok kolay olmamış.
     Karaca ilk mağazasını 1973 yılında Etiler de açmış.  Bu gün Türkiye nin dört bir yanında mağazası olan Karaca nın,  yurt dışında 8 mağazası bulunuyor.


     2016 yılı ürünleri o kadar şık ki. Özel tasarım oldukları ilk bakışta keşfediliyor.


     Karaca 2 yıl öncesinden  dünya trendlerine göre 2 yıl sonrasının trendlerini hazırlıyor. Ve bu şık takımları bizlerin kullanımına sunuyor.


    2016 modellerinin herbirinin ayrı bir hikayesi, serüveni var. Bu yüzden hazırlanan takımların ayrı bir değeri olduğu kesin.


      2016 yılı için hazırlanan bu özel Seri Takımlar ROLLER, MELBOURNE, GRACE,  PRIDE, TIARA  ismiyle bizlere sunuluyor. Çatal-kaşık takımları özel tasarım ve rengiyle en beğeni alan ürünler arasında.


     2016 yılı ürünlerinin hepsi harika, her zevke hitap edecek ürünler.  Benim favorilerim arasında Pride ve Grace serisi en ön sırada, kısa sürede benim de masamı süsleyecek sanırım.


     Porselen alacaksınız mutlaka dokunun derim. İncelik ve zerafeti hissetmek için mutlaka dokunmak gerekli diye düşünüyorum.
     Bu güzel lansman ve biogranit tavalar için  Karaca ya çok teşekkürler.   Yeni yılda Karaca nın 2016 ürünlerine bol şanslar dilerim.

16 yorum:

  1. Oyyy kaçırdım bu güzellikleri.Kısmet olamınca olmuyor .Geleceğin gün bu etkinlik yapılırmı.Her şeyden evvel sizlerle tanışma fırsatını kaçırdım kendi adıma çok üüzüldüm sizlerin adına güzel bir etkinlik olmuş sevindim. İyi akşamlar sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Ay hepsi birbirinden şık. İnsanın yeniden alası geliyor vallahi.

    YanıtlaSil
  3. Çok beğendiğim bir markadır ve ürünlerinide severek kullanıyorum ...

    YanıtlaSil
  4. Karaca mağazasını sık sık gezemeye gidiyorum, cidden insana keyif veren tasarımları var.

    sevgiler

    tolunay

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar şık ve zarif takımlar. Çok beğendim modelleri. Zaten bir Karaca mağazasına girdiği zaman, insan çıkmak istemiyor. Çok zevkli ürünler.Sizin de ellerinize sağlık, güzel özetlemişsiniz günü.

    YanıtlaSil
  6. hiç vazgeçemediğim marka karacadır evimde yığınla ürünü var çok da seviyorum istanbulda olmanız ne güzel böyle güzel etkinlikler yapıyolar oysa bizleredeyapsalar ne güzel olur :)
    www.hadisofraya.com

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok şık hepsi. İnsanın davet veresi geliyor.

    YanıtlaSil
  8. Karaca mağazasına girip dakikalarca inceleyebilirim takımları..İnsanın her takımdan alası geliyor :)

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
  9. Birgül hanımcım, sizinle aynı etkinlikte olmak çok güzeldi :) Sevgiler..

    YanıtlaSil
  10. Ben de çok beğendim yeni koleksiyonu. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. Oldukça şık bir etkinlik:)))

    YanıtlaSil
  12. Hepsi birbirinden şık. Güzel bir etkinlik olmuş.

    YanıtlaSil
  13. Karaca zaten kendini kanıtlamış bir marka.. Resimlerdeki takımlara da hayran kaldım...

    YanıtlaSil
  14. Ahh kuşlu olan takıma bayıldım (:

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel çok zevkli şeyler var bayılıyorum bakmaya :)

    YanıtlaSil