ada kek

10 Aralık 2015 Perşembe

Yemek Tarifleri İle Ödül Kazanmak

Merhabalar
   İnsan, hayatının güzelliklerle dolmasını istiyorsa biraz gayret göstermeli, minik şeylerle mutlu olmasını bilmeli diyorum.
    Biz yemek yapmayı sevenler, aslında diğer insanlardan bir tık öndeyiz diye düşünüyorum.
      Çünkü üretiyorsunuz ve ürettiklerinizle insanları mutlu edip hayatlarına katkıda bulunuyorsunuz.
    İnsanları bir masa etrafında toplamak ta harika bir duygu bence.
     Yemek yapmak, benim hayatımda birçok harika duygularla karşılaşmamı sağladı.
    Bu güzel duygulardan birini de YEMEK KULÜBÜM sayesinde yaşadım.
   Yemek kulübüme gönderdiğim tarifler
bana Tefal Actifry kazandırmasının yanı sıra güzel insanlarla da tanışmamı sağladı.

      Yemek Kulübüm harika ve düzenli bir site. Çok kolay üye olup, adeta kendi özel blogunuz var gibi hareket edebiliyorsunuz. Blog yazınızı yazıp yemeklerinizi paylaşabiliyorsunuz. Üstelik ödül bile kazanabiliyorsunuz.
     Yemek kulübüme buradan tıklayarak gözatabilirsiniz.
     Yemek Kulübüm kurucularına hem hediyeler,  hemde samimi ince davranışları için teşekkürler.
  

15 yorum:

  1. Ne güzel bir hediye ,güle güle kullan abla ,sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. İyi işler yapmanın ve başarıların ödüllendirilmesini görmek ne güzel.
    Tebrik ederim:)

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullanın Birgül Hanım. Ben de yeni tanıştım bu siteyle. Biraz inceleyeceğim şimdi.Tebrikler size.

    YanıtlaSil
  4. Tebrik ederim sizi. Blogunuzu bu yeni keşfettim ve iyi ki dedim. Harika bir blogunuz var. Başarılı olup ödül kazanmanız hakkınızmış zaten.
    Ilginizi çekerse sizi de bloguma beklerim
    Sevgiler
    suichenn.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ediyorum Birgül hanım ;)

    YanıtlaSil
  6. Çok kullanışlı olduğunu söylüyorlar bu ürünün.

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullanın.Bende uzun zamandır alıp almama kararsızlığını yaşıyorum ...

    YanıtlaSil
  8. Birgül hanım sitemize yüklemiş olduğunuz yemek tarifleri için çok teşekkür ederiz. Hepsi birbirinden güzel ve lezzetli tarifler. Bizim için emek sarfedilerek yapılan her şey çok güzeldir çok değerlidir. Bu nedenle de ödüllendirilmelidir. Hediyenizi güe güle iyi günlerde kullanmanızı dileriz. sevgilerle.

    Yemek Kulübüm
    www.yemekkulubum.com

    YanıtlaSil
  9. Emeklerinizin karşılığını görmeniz çok güzel. Hayırlı olsun. Güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
  10. Çok güzel bir hediye iyi günlerde kullanın:))

    YanıtlaSil
  11. Tebrikler ,sağlıkla kullanın armağanınızı :) sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Hemen bakıyorum yemek kulübüne :)

    YanıtlaSil
  13. Merhaba sizi takip ettim ancak blogger'da yeniyim destek için sizde takip ederseniz sevinirm :)http://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil