ada kek

29 Şubat 2016 Pazartesi

Çikolatalı Pratik Tatlı

     Çok pratik olarak yapılan bir tatlıyı paylaşmak istiyorum.  Nette gördüm videosunu,  hemen bir benzerini elimdeki malzemeler ile yaptım.
     1 büyük sütlü tablet çikolata ile ve 1 küçük tablet bitter çikolata ile denedim. Yapımı 5 dakika bile sürmedi, sizde yapın isterim.
     Her ikisi de çok leziz oldu .Ancak benim favorim,  küçük tablet çikolata ile yapıp tek porsiyon halinde sunmak oldu. Tercih size kalmış.

      Ben de video hazırladım. İşte burada..

   

Malzemeler
  • 1 büyük 80 gr sütlü tablet çikolata
  • 2 Yaprak milföy hamuru (dikdörtgen şeklinde)
  • 1 küçük 60 gr bitter tablet çikolata
  • 1 yaprak milföy
  • 1 yumurta sarısı

Yapılışı
  • 2 dikdörtgen şeklindeki milföy hamurunu hafif yumuşayınca ellerimizle birleştirir, büyük bir dikdörtgen elde ederiz.
  • Tablet çikolatayı tam ortasına yerleştirip, 1,5 cm aralıklarla aşağıya doğru verev şeklinde keseriz.
  • Resimde görüldüğü şekilde saç örgüsü gibi birbirlerinin üzerine kapatırız.
  • Küçük tablet için de 1 tane milföy hamuru kullanarak aynı işlemi yaparız.
  • Üzerlerine yumurta sarısı sürüp, pişirme kağıdı serili tepsiye alır, 160 derece ısınmış fırında 15 dakikada tatlımızı hazırlarız.
  • Arzu ederseniz üzerine  pudra şekeri serpiştirin. 
  • Afiyetler olsun.




40 yorum:

  1. Of of cok guzel gorunuyor birgul abla ellerine saglik

    YanıtlaSil
  2. bir çikolatasever olarak çok beğendim tarifinizi, en kısa zamanda denemek isterim, ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çikolatayı sevmeyen kadın yok sanırım. Bu konuda uyuşuyoruz sanrım. Denemenizi isterim kolay ve lezzetli.

      Sil
  3. Hakikatten cok pratikmis .Tadini da tahmin etmek zor degil.Ellerinize saglik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pratikliği gibi tadınında arkasındayım. Denemenizi arzu ederim. teşekkürler.

      Sil
  4. Hakikaten de pratik tatlı olmuş... çikolata ve milföy en sevdiklerimden... elinize sağlık Birgül hanimcim... sevgiler (Selma'nın Organik Mutfağı)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Benimde aynen sevdiğim tatlar. Pratik ve lezzetli tarifleri seviyorum.

      Sil
  5. çok pratikmiş ellerine saglık cnm :)

    YanıtlaSil
  6. harika hemen denemeli elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok pratik değil mi? Teşekkürler.

      Sil
  7. Benim gibi mutfak tembelleri için bile çok kolay bir tarif. Acaba nutella da ayni isi görür mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nutella hafif kenarlardan taşma yapabilir. Çikolata pratik hem.

      Sil
  8. Gitti bizim diyet. 😂. Ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil
  9. Ben de nette görmüştüm yapılacaklar arasına almıştım, çok pratik ve çok iştah açıcı görünüyor :) Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de nette gördüm denedim çok pratik. Tavsiye olunur.

      Sil
  10. Çok çok pratikmiş ve eminim lezzetlidir de denemeliyim en kısa zamanda... Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. 5 dakikada hazır çocuklar bayılır eminim.

      Sil
  11. ne güzel olmuş öyle elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  12. Sanırım aynı videoya denk geldik. Üzerine pudra şekeri serpip yiyende var. hafif sıcakken de soğukkende enfes ! Eline sağlık=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım. Çok pratik herkes yapmalı değil mi?

      Sil
  13. Hemen yapmak istedim. Harika görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten hemen yapılıyor. Ortalama 5 dakika.

      Sil
  14. milföy pişince kabarır şekli bozulur ama bunun bozulmamış bravooo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Becerdim galiba ilk denemem gayet güzel oldu. Teşekkürler.

      Sil
  15. cok güzel görünüyor cnmmm,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil