ada kek

3 Mart 2016 Perşembe

Çiçek Bakım Ve Tasarım Atölyesi

     Çiçeklere bakan herkesin yüzünde bir gülümseme oluştuğu doğrudur.  Gün boyu çiçeklerle beraber olmak harika bir duygu.


     Anadolu yakasında, Erenköy'de bulunan Florart adında Kesme Çiçek Tasarım Atölyesinden bahsetmek istiyorum.Sevgili  arkadaşım Şafağın Dünyası blogunun sahibi Şafak Kilimcigöldelioğlu 'nun daveti üzerine kendimi güzel bir günde bu atölyede buldum.


     Dünya Kadınlar günü öncesi Çiçek Tasarım Eğitmeni Buse Hekimci kesme çiçek bakım ve tasarım konusunda bizleri bilgilendirdi. Bloggerlar Paylaşıyor Etkinliği farklı güzel bir gün armağan etti bizlere.




     Zevkimize göre seçtiğimiz çiçeklerden dilediğimizce tasarımlar yaptık. Çiçeklerin verdiği güzel enerjiler bizlere adeta terapi etkisi yaptı.


     Eğitmenimiz Buse Hekimci'nin elinden Katılım Belgemizi aldık. Hoş sohbetler eşliğinde günü tamamladığımızda elimizde çiçeklerimiz le uğurlandık.


     Sizde kendinize veya sevdiğinize  Florart Atölyesinde  çiçekli bir gün hediye edebilirsiniz.
   


   Türkiye’nin ilk ve tek sadece eğitim odaklı “çiçek bakım ve tasarımı eğitimi atölyesi” 2014 yılında iki kadın girişimci tarafından hayata geçirilmiş. Florart İstanbul, Kurucu Ortağı ve aynı zamanda Çiçek Tasarımı Eğitmeni Buse Hekimci'nin 15 saat süren eğitiminin içerisinde;
  • A’dan Z’ye çiçek bakımı,
  • Çiçeklerin tedarik ve saklanma süreçleri,
  • Çiçek stilleri,
  • Çiçek mezatı gezisi,
  • Teorik çiçek tasarımı
  • Uygulamalı çiçek tasarımı
dersleri bulunuyor. Eğitimler, katılımcıların tercihine göre haftaiçi veya haftasonu gerçekleşebiliyor.Eğitim süresince yaptıkları çiçekler katılımcılara hediye ediliyor. Eğitim sonunda ise katılımcılara mesleklerinde ilerlerken iyi bir referans olacak Buse Hekimci onaylı“Katılım Belgesi” veriliyor. Florart İstanbul Çiçek Tasarımı Atölyesi, çiçek ve sanatı bir araya getirerek çiçek severlerle buluşuyor.  Hoşça vakit geçirten, bir terapi gibi rahatlatan ve çiçeklerin büyülü dünyasına davet edip onlara bir adım daha yaklaştıran 120 dakika süreli bu derslerde katılımcılar;  çiçek satın alırken nelere dikkat edilmesi gerektiği, ellerindeki çiçeklerin ömürlerini nasıl uzatabilecekleri, mevsimlere göre çiçek bilgileri ve çiçek tasarımında renk uyumu vb. konularında da bilgi sahibi oluyor.

30 yorum:

  1. Ayyy ne güzell ben de bayılırım ç,çeklere Birgül hanımcım... ellerinize sağlık güzel bie gün geçirmişsiniz belli... sevgiler...şimdiden kutluyorum kadınlar gününüzü

    Selma'nın Organik Mutfağı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma hanım çok teşekkürler. 💖 Bende sizin kadınlar gününüzü kutluyorum.Güzellikler sizinle olsun.

      Sil
  2. Çiçeklerin enerjisinin içimize yansıdığı keyifli bir gündü :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika bir günde sizlerle beraber olmak çok güzeldi.

      Sil
  3. ne güzel o karanfillerle haşir neşir olmak. Mis kokusu tüttü sanki..:) Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harika mis kokulu bir gün herkese iyi gelir. Teşekkür ederim.

      Sil
  4. En keyifli uğraşlardan ellerinize sağlık. çiçekler çiçek düzenlemişler:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir söz. Çok teşekkür ederiz hepimiz.

      Sil
  5. Ne kadar güzel bir etkinlik olmuş, mis gibi çiçeklerle ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiçeklerin olduğu heryer güzel . Hayatımızdan eksik olmasın.

      Sil
  6. bence de harika ve değişik bir etkinlik oldu çok sevdim sizinle tanıştığıma da çok sevindim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizinle tanıştığıma çok memnun oldum. Güzel günlerimiz çok olsun.

      Sil
  7. Ayy bayıldım bu atölyeye, keşke İzmirde de böyle atölyeler olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım yakında İzmir dede olur. Harika bir gündü.

      Sil
  8. Çiçek gibi etkinlik olmuş:)))

    YanıtlaSil
  9. çok farklı bir etkinlik olmuş , harika!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper mis kokulu bir gündü gerçekten.

      Sil
  10. Çok güzel bir etkinlik olmuş (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok keyifli bir gün geçirdik.

      Sil
  11. Ne güzel bir etkinlik olmuş...Çiçekler de siz de çok güzelsiniz...

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir etkinlik olmuş, olsa da katılsak dedim o derece :)

    YanıtlaSil
  13. Çiçek tasarımı da bir sanat bence.

    YanıtlaSil