ada kek

30 Nisan 2016 Cumartesi

Baby Shower Partisi

  Her doğan gün hayatın devam ettiğini, her doğan çocukda Tanrı'nın hala bizlerden umut kesmediğini gösterir.
  En heyecanlı bekleyiş dünyaya yeni gelecek bir bebeği beklemektir bence. Sevgili Fatma Samsa ikinci kez anne olmak üzere.... Bu heyecan ve sevincini harika bir Baby Shower Partisi ile bizlerle paylaştı.


     Partinin organizasyonu Naz Events tarafından yapılmış hayran kaldım. Renk uyumu çok isabetli olmuş. Bir erkek bebek geleceğini hemen anlıyorsunuz, ancak bu öyle her yere bebe mavisi doldurularak yapılmamış.  Gold ile mind yeşili ortama çok sakin bir hava vermiş.



     Şımarık tatlar, şık bir pasta ve makoronlar ile aynı uyumu devam ettirmiş.
     Parti Şişli'de bulunan  La Sagrada Hotel İstanbul'un teras katında güzel bir manzara eşliğinde yapıldı.Herkesin rahatlıkla sohbet yapabileceği rahat koltuklar ve çalışanların çay kahve servisleri çok memnuniyet vericiydi.


    Tatlı sohbetler ve güzel ikramlar eşliğinde Sevgili Fatma bu güzel heyecanı ile hoş bir gün yaşatmanın yanı sıra, bizlere özenle seçilmiş güzel hatıralar ve hediyeler hazırlamış.


    Bana armağan edilen etaminnak tarafından yapılmış çerçeveli bir cupcake işlemesi hemen mutfağımda yerini aldı.

    Ayrıca online içecek, activa, ecoledeprovence ve  Revox bizler için güzel ürünler hazırlamışlar. Bu güzel ve şık hediyeler için çok teşekkür ederim.

     İkinci kez anne olmaya hazırlanan Fatma Samsa'nın Baby Shower Partisi'ni Sosyal Medya'dan #tarcıneventsbabyshower  ve #aliarasgeliyor  etiketleriyle takip edebilirsiniz.
     Ali Aras'ın sağlıkla dünyaya gelmesi dileğiyle.

15 yorum:

  1. güzel bir partidi KArşılaştıgımıza sevindim cnm sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. Herşey harika düşünülmüş, güzel bir gğn olmuş! Arkadaşınız sağlıkla alsın bebişini kucağına inşallah!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Gerçekten çok güzel bir gündü.

      Sil
  3. Canım iyiki geldın ayaklarına sağlık sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma cığım teşekkürler. Harika keyifli bir gün geçirdim. Sizlerle olmak güzeldi.

      Sil
  4. Ben bu tür partileri çok abartılı buluyorum... Ama herkesin kendi tercihi tabii ki :) Saygı duyuyorum.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. herşey çok güzel görünüyor şanslı bebiş sağlıkla gelsin inşallah ;)

    YanıtlaSil
  6. her şey harika görüüyor bebek sağlıkla güzelliklere gelsin inş. sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. Her şey çok güzel düşünülmüş,

    YanıtlaSil
  8. güzel bir gün oldu çok keyifli vakit geçirdik..

    YanıtlaSil
  9. Tüm detayları özenle hazırlanmış bir organizasyondu.Bu sayede tekrar görşebildiğimize de çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  10. Fatma cığımın bu güzel partisinde tekrar bir araya gelmek çok güzeldi canım.
    Sevgilerimle <3

    YanıtlaSil
  11. Sosyal medya hesaplarınızdan beğenerek takip ettim, her şey çok güzel görünüyor. Fatma'ya ve bebeğine bol sağlıklı günler dilerim

    YanıtlaSil
  12. Ben de sosyal medyadan takip etmiştim. Harika bir parti olmuş. Bebeğini Sağlıkla kucağına alması dileğimle. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil