ada kek

13 Haziran 2016 Pazartesi

Milföy de Paçanga Böreği

    Acil durumlar için pek çok kişinin dondurucusun da milföy hamuru vardır diye düşünüyorum. İşte böyle acil bir günde yaptığım doyurucu bir böreği sizlerle paylaşmak istedim.
   

Malzemeler
  • 12 küçük yaprak milföy hamuru
  • 12 dilim kaşar peyniri
  • 2 adet domates
  • 6 adet sivribiber
  • 12 parça pastırma
  • 1 yumurta sarısı


Yapılışı
  • Domateslerin kabukları soyulur ve minik küpler halinde doğranır.
  • Sivri biberlerde doğranır.     
  • Milföyler 10 dakika kadar dışarıda yumuşadıktan sonra hafifçe parmaklar kullanılarak açılır.
  • Milföyün üzerine önce bir dilim pastırma,sonra domates, biber ve en üste kaşar peyniri dilimi konur ve rulo şeklinde sarılır.
  • Üzerine keskin bir biçakla kesik atılarak, üzerine yumurta sarısı sürülür.
  • Pişirme kağıdı serili fırın tepsisine dizilerek, önceden ısınmış fırında üzeri kızarana kadar pişirilir.
  • Afiyetler olsun.

6 yorum:

  1. Tam benlik bir tarif. Hem basit hem de lezzetli. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Milföy'de olunca çabucak yapılası.Çok teşekkürler tarif için ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Filiz ben çok teşekkür ederim. Güzel yorum ve ziyaret için. Sevgiler.

      Sil
  3. Bayilirim paçangaya. Milföy bizim evde de hep bulunur. Çocuklara çabucak atistirmalik bir seyler yapiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya Hanım sizinde çok pratik ve marifetli olduğunuzu düşünüyorum. Sevgiler.

      Sil