ada kek

13 Şubat 2017 Pazartesi

Mini Çikolata Dolgulu Kek

     Ben yaptım, siz yapmayın diyemiyorum. Çünkü çok lezzetli,  ama çook kalorili. Siz bilirsiniz.
     Sevgililer günüymüş, hava soğukmuş  vs. dedim ve yaptım.
     Yılda bir iki kez yapılmasında hiç sakınca yok.


Malzemeler
  • 3 yumurta
  • 4 yemek kaşığı şeker
  • 1/2 su bardağı un
  • 2 Yemek kaşığı tereyağ
  • 180 gram bitter çikolata
  • 1 Tatlı kaşığı toz şeker
  • 1 Tatlı kaşığı kakao
  • 1 Tatlı kaşığı pudra şekeri
Yapılışı
  • Tereyağ ve toz şekeri çırpın, yumurtaları ekleyip çırpmaya devam edin.
  • Un ilavesi ile karıştırmaya devam ederken, benmari usulu erittiğiniz çikolataları da ilave edin.
  • Mini kek kalıplarını yağlayıp, İçine toz şeker, daha sonra kakao serpiştirin.
  • Hazırladığınız kek karışımını kalıplara paylaştırın.
  • 200 derece ısınmış fırında 10 dakika pişirmeniz yeterli.
  • İçi akışkan kekiniz hazır.
  • Arzu ederseniz üzerine pudra şekeri serpiştirin.
  • Afiyetler olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder