ada kek

1 Mart 2017 Çarşamba

Neşeli Lezzetler Atölyesi

     Hani mini cep kitapları vardır. Okuyunca mutlu olursun, şirin bir gülümseme belirir yüzünde.
     Geçtiğimiz hafta mini, şirin, kurabiye kokulu bir atölyeye davetliydik.
     Neşeli Lezzetler Atölyesi, glutensiz pastalar, kurabiyeler ve çocuklara özel workshoplar verilen  sıcacık bir atölye.


     Sevgili  Meltem Hanım, benim tabirimle yumuşacık bir kadın. Bizler için, glutensiz harika bir masa hazırlamış.


     Hiç şeker kullanmadan şahane bir pasta. Özellikle gluten alerjisi olanlar için hazırlanan bir pasta tadı harika, kullandığı malzemeler sağlık dolu.
    Her yerden gönül rahatlığı ile sipariş verebilirsiniz. Tatdım, gördüm, onayladım.


    Yulaflı glutensiz kurabiye müthişti. Tarifine buradan ulaşabilirsiniz.
    Meltem Hanım'dan pasta ve kurabiyelerde hiç kullanmadığım bir malzeme öğrendim mercimek unu. Mercimek unlu kurabiyeye yapıp yakın zamanda tarifi sizinle paylaşacağım.


     Kakaolu kurabiyenin yapılış aşamalarını hep beraber uyguladık ve yaptık.
     Kurabiye kokuları, ortamın sıcaklığı, hoş sohbet, sanki bir evde toplanmış arkadaş grubu gibiydik.


     Yedik, içtik, eğlendik, öğrendik, bilgi alışverişi yaptık, sohbetler kurabiye kokularına karıştı.


     Ayrıca  Mekik Kurabiye,  Mahlepli Tuzlu Kurabiye, şahane bir truff tatdığımız diğer lezzetlerdi.


     Bu güzel lezzetleri tatmak ve sipariş vermek isteyenler için iletişim bilgileri.
     İnstagram: neselilezzetler
     Tel: 0542 271 4807

     Bu güzel atölye ile buluşturan sevgili Oya Emerk'e ve güzel misafirperverliği için Meltem Hanıma teşekkür ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder