ada kek

13 Şubat 2015 Cuma

Labne ile Dans


     Tatlı birşeyler yapmak istedim. Hem fırın kullanmayım, hem hafif sebzeli, hemde çabuk olsun istedim.
     Evdeki malzemelerle yeni tatlar oluşturmayı seviyorum. Az malzeme ile güzel bir görüntü yakaladım. Pancar deyince çekinebilirsiniz belki ama tadı da fena değil bence . Değişikliği seven yeni lezzetlere açık olanlar için harika güzel bir tarif oldu.
     Ayrıca masanızda bir gül bahçesi yaratmak ve misafirlerinizden tam puan almak için harika bir fırsat. Bu bir tatlı ama yakında tuzlu versiyonu yapacağım. Denedikten sonra sizlerle paylaşırım.
     Masanızda güzellikler ve güller her daim olsun.

Malzemeler

  • 1 büyük pancar
  • 1 fincan tozşeker
  • 1 paket labne
  • 1/2 paket kremşanti
  • 1 çay bardağı süt
Yapılışı

  • Pancarların kabukları soyulur.
  • Dilimlenir,  şeker ve 1 bardak su ile haşlanır.
  • Kremşanti süt ile birlikte çırpılır,
  • Ve labne ile birlikte iyice karıştırılır.
  • Servis Tabağına biraz tepeleme Labneli karışım konur.
  • Soğumuş olan pancar dilimleri tek tek labneli karışıma yerleştirilir.
  • Pancar dilimlerine form vermek isterseniz altta göründüğü gibi kürdanla şekillendirebilirsiniz.
  • Gülleriniz solmasın.


17 yorum:

  1. pancar gülünüz çok güzel olmuş.. gül verenleriniz hep olsun:))) sevgiyle:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Hanım Sizinde gül verenleriniz çok olsun.
      Teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  2. Çok güzel ve şık bir fikir ellerinize sağlık.. sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice Hanım teşekkürler, sevgiler.

      Sil
  3. Birgül'cüm çok şık bir lezzet olmuş ellerine sağlık,sevgiler....

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler sevgiler Derya Hanım.

    YanıtlaSil
  5. vallahi süper.. Ellerine sağlık. Labneli tarifler yarışmasına giderdi bu muhteşem gül..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursevin Hanım Kalbinizden çok temiz.
      Gerçekten labneli tariflere gönderdim.
      Teşekkür ederim.

      Sil
  6. çok güzel olmuş çok beğendim..

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler Funda Hanım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Sunum harika çok beğendim tam misafirlik olmuş

    YanıtlaSil
  9. This is a lovely way to decorate a beetroot salad!

    YanıtlaSil
  10. Harika görünüyor ,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil