ada kek

24 Nisan 2015 Cuma

Tavsiye Melekleri


    Arkadaşlar ben tavsiyeevi nin bir tavsiye meleği yim.  Ve 53 yaşındayım. Üniversite mezunu Devlet Dairesi nden ünvanlı olarak emekli olmuş bir bayanım  Evli ve 2 kocaman çocuğum var.
     Sabah Gazetesi'nde yazılanlar birçok blogger arkadaşım gibi  beni de çok üzdü.
     Renan Hanımı yakından tanıyorum. ve kendisini seviyorum. Bir yanlış anlama veya yazarın farklı ifadesi diye düşünmek istiyorum. Mutlaka bu yazının düzeltilmesi ve bir özür bekliyorum. Hemde tüm sosyal medya hesaplarında da bunu istemeye hakkım var neden mi?
  Bir tavsiye meleği olarak L...     yağlarının kampanyasına uygun görüldüm.  Adresime 1 adet foto için amerikan servis 250 gr lık ücretsiz yağ alma kuponu. Birkaç tane de yine 250 gr lık yağ için %50 indirim kuponu geldi.
    Toplam maliyetin ne tutabileceğini hepimiz biliyoruz sanırım.
    Benim yaptıklarına gelince 10 çeşit  ki fazlasına var.





     Benim için önemli olanın maddi değer olmadığını göstermek istedim.
     Sırf tavsiyeevi nin ortamını  ve Renan Hanımı  sevdiğim için bunları yapıyorum.  Ayrıca yemek yapıp sunmaktan da zevk alıyorum.  Kimse bana bunları zorla yaptırmadı.
     Ama yapılanlara da değer verilip saygı gösterilmesi gerekir. Ben Sabah Gazetesi'ndeki bu  yazıyı kınıyorum.   Kimseyi basit ve küçük ve mecbur görmemek gerektiğini düşünüyorum.
     Bir tavsiye Meleği olarak   Tavsiye Evinden tekzip yazısı bekliyorum.  
  

21 yorum:

  1. Birgülcüm, insanlar mutlu veya mutsuz olabilirler...Blog açma sebepleri farklı olabilir..Yargılamak kimseye düşmez !!!

    YanıtlaSil
  2. Birgül'cüm daha önce de yazdığım gibi doğru bir riske dikkat çekmis Renan Tan Tavukcuoglu ancak herkesi zan altinda birakmayacak sekilde olsaydi iyi olurdu. Çok çarpıcı bir başlık ve maalesef sinek küçük mide bulandırır dan da öteye gidecek bir yorumlama oldu. Sinek çok büyük burada.

    YanıtlaSil
  3. O yazıyı ben de bekliyorum ama geleceğini zannetmiyorum.

    YanıtlaSil
  4. Çok haklısın canım bende yeni üye olmuştum.Yazılan yazıya çok ama çok üzüldüm ve kınıyorum bencede bir özür dilemeliler..Sevgiler

    YanıtlaSil
  5. Arkadaşlar deneyimli olarak sizler daha iyi bilirsiniz.Ben ne diyeceğimi bilemiyorum ama sizlerin dediğiniz gibi tabi ki bir özür dilenebilir.

    YanıtlaSil
  6. Tavsiye evi bu işi ticari olarak düşünüyor ,oysa örneğin benim açımdan blog yazmak bir hobi , para kazanmıyorum, zevk aldığım için yapıyorum eşim de memnun ben de..Bizi alet etmemeliydi üstelik sormadan etmeden fotografda yayınlanmış, resimlerde bariz belli olan kişiler bundan hoşlanmamış olabilir..

    YanıtlaSil
  7. Habersiz resim konulmaması,altınada öyle bir röpertaj olmamış.

    YanıtlaSil
  8. Birgulcum yazını okudum ve sonun kadar sana katılıyorum .Renan hn 'ın Sabah gazetesinde bizler için söylediği kelimeler gerçekten çok ayıp ve küçük düşürücü Bu yazı için Renan hn kınıyorum ve biz blog yazarlarından özür borcunun olduğunu düşünüyorum ve bu yaptığı hatayı düzeltmesini diliyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Çok talihsiz bir açıklama.. Çok..

    YanıtlaSil
  10. Bende yaziyi yeni gördüm Ve çok üzüldüm bloggerlara çok ayip edilmistir. Vakit ayirip kaleme almissin eline sağlik ��

    YanıtlaSil
  11. Tavsiye meleği değilim ancak çalışmalarını sosyal medya yoluyla az çok biliyorum.Bloggerlar sayesinde tanınıp bilinen bir oluşum için çok talihsiz bir açıklama olmuş :/

    YanıtlaSil
  12. Size katılıyorum Birgül Hanım çok güzel dile getirmişsiniz. Hiç hoş olmayan bir durum umarım yalnış anlaşılmadan ibarettir :((

    YanıtlaSil
  13. Ben yazıyı bilmiyorum. Açıkcası okuduğum bir gazete değil. merak ettim yazıyı...

    YanıtlaSil
  14. Maneviyatla verdiğiniz desteğin böyle davranışlarla karşılaşması üzücü... :( Birlikle üstesinden gelinebileceğini düşünüyorum...

    YanıtlaSil
  15. Özür yazıları geldi ama hiç yazılmasa da olurmuş Ben odaklı bir yazı yazmışlar yapılanlar söylenenler hiç şık olmadı yakışmadı tavsiye kanalına ama kaybeden onlar oldu. :(

    YanıtlaSil
  16. Özür dileseler de benim için bitmiştir.Bu zihniyetteki bir kanala tekrar dahil olmam!

    YanıtlaSil
  17. Bindiği dalı kesmek diye buna denir yazık!

    YanıtlaSil
  18. Her ortam da her koşulda insana değer verilmesi taraftarıyım. Hele ki mutsuz insanlara, üstelik bir de kadın sa yüceltilmeli... her daim destek olunmalı. Ki.. o kadın mutlu olmaya çalışıyorsa, etrafını da mutsuz etmek yerine çıkışlar buluyorsa destek iki kat artmalı.

    YanıtlaSil
  19. Benim blog yazmamdaki en büyük etken; bir blogger arkadaşımın ne güzel şeyler yapıyorsun,tariflerini de yazsana demesiyle ve sonrasında benim tamamen kendi mutluluğum için yazmak oldu. Sonra sosyal medyada gördüğüm arkadaşlarımla aynı platforma olmam benim için çok mutluluk verici. Hepimizin bu şekilde karalanması hiç hoş olmamış. Tavsiye evine benimde üyeliğim var, Bahsettiğiniz kişiyi de tanımam.Sadece oluşum hoşuma gitmişti. Kötü oldu bu açıklama.. çok kötü..Kınıyorum sonuna kadar..
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  20. Tekzip gelmediği gibi gazetecinin cevabı ortadadır. Yapılcak şey bellidir.

    YanıtlaSil