ada kek

29 Nisan 2015 Çarşamba

WaffleHouse Etkinliği


     Bahçeşehir Akbatı da blogger arkadaşlarla yine güzel bir etkinlikte buluştuk.
      Sevgili Yağmur İpar bu hafta sonu bizim bol kalori almamıza sebep oldu diyebilirim.
     Bistrotheque  Waffle Cafe House İşletmesinin sahibi kuruluştan itibaren bugüne kadar olan hikayelerinden bahsetti. Güzel olan her şeyin bir emek gerektirdiği kesindi.


     Hoşgeldin ikramı özenle hazırlanmış kahvelerimizdi.  Hoş sohbetler eşliğinde kahvelerimizi yudumladık.
   

     Mekan harika dizayn edilmişti çok beğendim. Hepsi el emeği ve ince bir zevkin ürünüydü.


     Çalışanlar gayet tertipli ve düzenli, yemek konusunda da ayrıntılı bilgilere sahiptiler.
     Işletme önceleri waffle house olarak hizmet versede önüne bistro eklenerek yemek konusunda da oldukça iddialı olduklarını bize fazlasıyla kanıtladı.


    Başlanğıçlarımız sarımsak tozu zeytinyağı ve fesleğenle kızartılmış ekmek eşliğinde şahane soslardı.


     Sunumlara hayran kalmamak mümkün değildi.
     Biliyorduk ki malzemelerin hepsi taze ve yerinden alınıyordu. Sebze ve meyveler Antalya'dan, etler
Balıkesir'den geliyordu.



     Işte benim favorim. Zerdeçallı risotto topları. Şahane bir lezzetti.
     Sunumlar lezzetler yemekler ambiyans her şey özenli ve mükemmeldi. El yapımı mantı adeta anne lezzeti ile sunuldu.


 

     Resim çekerken güneşin azizliğine uğramışım. Yemekler göründüğünden daha  güzellerdi.
     Klasik waffle sevenler için  yediğimiz  waffle biraz hayal kırıklığı yaratabilir. Çünkü daha ince ve birazda kıtır dı.


     Ben biraz klasik ciğim sanırım.    Gelelim limonata ya,  işte o ayrı bir şölen bana göre. El yapımı içinde ince elma dilimleri ve kiraz mevcut olup, nane ile servis edilen şahane lezzet.


     Sonuç olarak saat 13.oo de gidip 17.30 a kadar kaldığımız mekandan güzel izlenimlerle ayrıldık.  Waffle olmasa da yemekler için hatta sırf limonata için bile gidilebilecek bir mekan.
     Güzel gün ve ağırlama için İşletme sahibi  Ismail Bey e  ve bizi biraraya getiren sevgili Yağmur a teşekkürler ediyorum.




23 yorum:

  1. Birgülcüğüm ne güzel anlatmışsın.Kalemine o güzel yüreğine sağlık canım..Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arzucum çok teşekkürler senin kadar olmasa da bir şeyler yazmaya çalıştım. Harika bir günde sizlerle olmak beni mutlu etti sevgiler.

      Sil
  2. bayılırım waffle'a tam da beim sevdiğim gibiymiş ne yazık ki çok uzak bana :-(( yoksa gidip bir tadına bakardım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizin gibi Waffle çok seviyorum. Teşekkür ediyorum sevgiler.

      Sil
  3. Gelemediğim için üzgünüm :( En kısa zamanda görüşmek üzere...Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selma Hanım gözlerimiz sizi aradı. Görüşmek üzere sevgiler.

      Sil
  4. Sunumlar gerçekten şahane..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim sunumlar gerçekten çok harikaydı sevgiler.

      Sil
  5. Mekan cok hos.. Dostlarla guzel vakit gecirmisiniz.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mekan harika sunumlar dört dörtlüktü. Dostlar zaten şahaneydi. Görüşmek üzere sevgiler.

      Sil
  6. Yüreğine sağlık.Güzel bir etkinlik olmuş.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten hanım çok teşekkürler kim bilir belki bir gün sizle de beraber etkinlikte oluruz. sevgiler

      Sil
  7. Güzel bir gün ve güzel bir etkinlik olmuş. Katılımcılar adına sevindim.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Handan Hanım. Keyifli bir gündü.

    YanıtlaSil
  9. Her şey çok güzel görünüyor.Günün kahramanı waffle'ın güzelliğine söyleyecek söz yok :)

    YanıtlaSil
  10. Filiz Hanım teşekkür ederim ortam ve sunumlar şahaneydi gerçekten sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Etkinlik süper sunumlar harika :) Orada olmayı çok isterdim ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten güzel bir gündü inşallah başka etkinliklerde beraber oluruz.

      Sil
    2. Gerçekten güzel bir gündü inşallah başka etkinliklerde beraber oluruz.

      Sil
  12. tanıstığımıza cok memnun oldum cok guzel bir etkinlikti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok memnun oldum gerçekten de güzel bir gündü. Sevgiler

      Sil
  13. çok güzelmiş orada olmak isterdim doğrusu sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Görüşürüz inşallah teşekkürler sevgiler.

    YanıtlaSil