ada kek

13 Haziran 2015 Cumartesi

Ev Lezzeti Waffle


     Harikalar Mutfağından  bir waffle makinası kazanmıştım biliyorsunuz.
     O kadar şahane waffle lar pişiriyor ki fotoğraf çekmeme fırsat kalmadan hepsi anında tüketiliyor.
     Bu kez resmen gizli yaptım waffle ları fotoğrafladım. Bakalım sizde beğenecekmisiniz.


Malzemeler 
  • 2 yumurta
  • 1 fincan toz şeker 
  • 1 su bardağı sut
  • 1 fincan katı ve sıvı  yağ karışık
  • 1,5 su bardağı un
  • Kabartma tozu
  • Vanilya
  • Azıcık tuz.
  • Üzeri için istediğiniz meyveler
  • Tatlandırmak için sos ve bal


     İşte waffle ları yapan şey bu şirin pembiş waffle makinası. cookplus  satış sitesinde şu an indirimde kaçırmadan alın derim. Tık tık derseniz fiyatını ve değişik renklerini görebilirsiniz.

Yapılış
  • Yumurta sarılarını şeker ile çırparak bir kenarda bekletiyoruz.
  • Yumurta beyazını bir fiske tuz ile katı hal alana kadar çırparız.
  • Çırpılmış bekleyen yumurta sarısı ve şeker hariç
  • Tüm malzemelerl birleştirip, en son bekleyen yumurta sarısı ilave edilir ve sıvı  bir hamur elde edilir.
  • Waffle makinasına bir miktar hamur dökülerek 4 dakika pisirilir. 
  • İstediğiniz meyveler,  çikolata sosu, bal veya mapple şurup ile servis edilir.
  • Afiyetler olsun. 

45 yorum:

  1. Ellerine sağlık Birgül Hanım'cım. ..Bende cookplus aldım hemde kırmızı. ..Fakir'le ikisinin arasinda kararsiz kalmıştım. .Cookplus ağır bastı 😃...Afiyetler şekerler olsun gelsin tatlı tuzlu wafflelar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güle güle kullanın. Memnun kaldığınızı umuyorum. Sizinde şimdiden Ellerinize sağlık. Nefis lezzetler yapacağınıza eminim.

      Sil
  2. Şahane bir waffle olmuş .Meyveleri ve sosu ile bir harika, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kezban Hanım çok teşekkür ederim sizinkilerde harika Teşekkürler sevgiler

      Sil
  3. Waffle benim için olmazsa olmazlardan.. Paylaşımınız için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bende çok seviyorum çünkü meyveli.

      Sil
  4. Ellerinr sağlık arkadaşım .Nefis görünüyor..Afiyet olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülten hanım çok teşekkürler. 💖

      Sil
  5. waffle bayılırım hep pastanede yerdim bir de kendim deneyeceğim =) elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi yaptığımız herzaman daha sağlıklı diyorum. Sevgiler

      Sil
  6. bu arada waffle makinesi nedir bi an yapamayacağımı düşündüm öyle bir makine yok. Ben de beklerim bloğuma =) kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tava da da yapabilirsiniz.. Sevgili kozmik. Ziyaretinize memnun oldum.

      Sil
  7. yaaa ağzım sulandı bayılırım waffle'a :) ellerine sağlık ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haftanın 3 günü waffle var bizim evde beklerim.

      Sil
  8. Waffle'a bayılıyorum bende.Evde yapmak çok iyi fikir.Ellerinize sağlık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Hanım hemde evde şeker oranını azaltarak çok meyveli yapabiliyorsunuz. Sevgiler

      Sil
  9. Waffle 'a bayılırım ben de bir makine almayı düşünüyorum bakalım ama kilo alırsam diye de korkmuyor değilim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Waffle makinası çok pratik ve rahat . Zahmetsizce kısa sürede bu tarifle 4 büyük waffle yapabilirsiniz. Sevgiler

      Sil
  10. Nefis görünüyor. elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  11. o waffle tabağını buraya doğru uzatsanız,harika görünüyor :))) benim waffle makinem yok ama öyle bir waffle aşkım var ki tost makinesinde yapıyorum:))
    ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz kadınlar herşeyin çözümünü buluruz. Bende waffle makinasına Harikalar Mutfağı yarışmasında kazandım. Iyi ki de kazanmışım süper kolaylık. Daha evvel bende tost makinasında yapıyordum. Darısı size diyeceğim.

      Sil
  12. Nefis bir tarif olmuş. Waffle makinem yok. Almaya heves ettim..:) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nahide hanım çok kolaylık tavsiye ederim. Sevgiler

      Sil
  13. hiç denemedim bunu güzel görünüyor:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Hanım hemen deneyin. Inanın çok kolay pratik. Sevgiler

      Sil
  14. Tam da yaz mevsiminde bol çilekli, soslu, bir top dondurma da olursa daha da keyfim yerine gelir. Elinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy şimdi aklıma düşündünüz. Yarında dondurmalı yapılacak bu waffle.
      Teşekkürler. Sevgiler

      Sil
  15. Evde bende zaman zaman yapıyorum ve dışardakinden daha lezzetli oluyor gerçekten. Ellerinize sağlık nefis görünüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi ki evde yapıyorsunuz. Nefis oluyor gerçekten. Sizinde ellerinize sağlık.
      Teşekkürler.

      Sil
  16. bayılırım waffle'a ben de almak istiyorum bu makineden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen alın şu anda indirim de. Kaçırmayın derim. Sevgiler

      Sil
  17. Ellerinize sağlık sanırım artık benimde deneme zamanım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet deneyin herkes beğenecek emin olun. Sevgiler

      Sil
  18. cookplus waffle makinesi aklımı çelmeye başladı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cookplus süper şu anda indirim de üstelik.
      Tavsiye edilir.

      Sil
  19. Ellerine sağlık Birgül Hanım'cım waffle da pek severiim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buyrun size de hazırlarım hemen. Teşekkürler. Sevgiler

      Sil
  20. Gerçekten çok güzel olmuş. Evde yapılabilecek en güzel tairf bence, ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem de çok kısa sürede. Nefis lezzetler hazırlayabiliriz. Sevgiler

      Sil
  21. Nefis olmuş ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  22. Daha dün aklımdan geçiyordu, bir waffle makinası alsam iyi olacak :)

    YanıtlaSil