ada kek

3 Aralık 2015 Perşembe

Muzlu Rulo Tatlısı

     Çok kolay sütlü bir tatlı yapıp, rahatlıkla çocuklarınızla beraber tüketebilirsiniz.
     Üstelik miktarı sabit tutup , çeşitli ilaveler ile yeni lezzetler üretebilirsiniz.

Malzemeler 
  • Yarım kilo süt
  • 125 gr tereyağı
  • 1 çay bardağı un
  • 1 çay bardağı şeker
  • 3 damla vanilya sos
  • Üzeri için
  • 2 adet muz
  • 10 adet kakaolu bisküvi
  • Fındık

Yapılışı 
  • Tereyağını eritip, un şeker ve sütü ilave ederek muhallebi kıvamı olana dek pişiririz.
  • Ocaktan alınca vanilya sosumuzu ilave ederek 5 dk kadar mikserle çırparız.
  • Ortalama 20x35 büyüklüğünde bir tepsiyi ufalanmış kakaolu bisküviler ile kaplarız. 
  • Muhallebiyi dikkatlice üzerlerini kaplayacak şekilde eşit olarak dökeriz. 
  • En az 2 saat kadar buzdolabında bekletiriz.
  • Dolabı an çıktıktan sonra 3-4 cm kalınlığında uzunlamasına ortalama 8 şerit keseriz.
  • Muzlardan 3 cm kesip şeritlerin üzerine koyarak rulo şeklinde sararız.
  • Fındık serperek servis yaparız. 
  • Afiyetler olsun. 

38 yorum:

  1. Sunumu çok şık. Sanki yapımı çok zormus gibi duruyor ama çok kolay bir tarif. Eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler gerçekten çok kolay hemde hafif bir tatlı.

      Sil
  2. İçinde muz olan her şeye bayılırım. Elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çocuklar da çok sevdiği için Muzlu pastalar dan vazgeçemiyorum.

      Sil
  3. Çok güzel görünüyor ellerine sağlık. Yeni yayınlarda görüşmek dileğiyle

    YanıtlaSil
  4. Offff cok guzel gorunuyor ellerinize saglik :-)
    madamemine.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Sunuma bayıldım Birgül hanım elinize sağlık:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vildan hanım çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Ellerinize sağlık.. Oldukça da hafif bir olmuştur.. Ellerinize sağlık.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hafif ve serin bir tatlı yazında harika oluyor.

      Sil
  7. çok güzel görünüyor yapacağım elinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deneyecek olmanız beni mutlu eder.sevgiler

      Sil
  8. Zaten sunumu çok güzel ye beni diyor :))

    YanıtlaSil
  9. Abimin eşinden öğrenmiştim bu tarifi. Cidden lezzetli bir pasta oluyor. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Hanım benimde çok sevdiğim bir tatlı.

      Sil
  10. Sunum çok hoş,eminim lezzeti de öyledir ancak ben rulo yaparken kek kırılıyor. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz fazlaca muhallebiyi çırpmak gerekiyor. Teşekkür ederim.

      Sil
  11. Harika görünüyor hem de sunum harika olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem hanım çok teşekkür ederim. Sevgiler

      Sil
  12. Hiç kırılma olmadan sarılmış. . Çok güzel görünüyor. . Elinize sağlık 🌹

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatice hanım çok teşekkür ederim.

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Aslı cığım çok teşekkür ederim.

      Sil
  14. Tam benim damak tadıma uygun bir lezzet.

    YanıtlaSil
  15. Eline sağlık yine enfes bir görüntü ve tat :)

    YanıtlaSil
  16. Muzlu rulo pastalara bayılırım.. Hele sizinki gibi ev yapımı olursa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşegül hanım güzel yorum için çok teşekkürler.

      Sil
  17. Harika görünüyor, blogunuzu çok beğendim, elinize sağlık,takipteyim, bana da beklerim, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zübeyde Hanım çok teşekkür ederim. Yorumları henüz cevaplıyorum mutlaka geleceğim.

      Sil
  18. Çok leziz ye beni diye bakıyor resmen :)

    YanıtlaSil
  19. Çok güzel görünüyor ellerinize sağlık. Blogunuzu takibe aldım bende beklerim sevgiler http://betulunsirlari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil